Odvoz božićnih jelki

Obavještavaju se korisnici javne usluge prikupljanja miješanog komunalnog otpada da će se božićne jelke odvoziti u razdoblju

 od 08. siječnja 2024. do 31. siječnja 2024. godine.

Molimo korisnike da božićne jelke odlože uz spremnik za miješani komunalni otpad (crnu kantu) na dan kada je prema redovnom rasporedu planiran odvoz miješanog komunalnog otpada odnosno,

uz spremnik za  biorazgradivi komunalni otpad (smeđu kantu) na dan kada je prema redovnom rasporedu planiran odvoz biorazgradivog komunalnog otpada.

GKP ČAKOM d.o.o.

Zakonom o sustavu civilne zaštite („narodne novine“ br. 82/15, 118/18, 31/20, 20/21, 114/22) propisano je da predstavničko tijelo, na prijedlog izvršnog tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, izvršava između ostalog i zadatak donošenja Smjernica za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite Općine Orehovica za razdoblje od 2025. do 2028. godine.

Ovo savjetovanje otvoreno je od 02. siječnja 2025. godine do 17. siječnja 2025. godine (do 24 sati). U navedenom razdoblju svi zainteresirani mogu dati svoje prijedloge i sugestije na predmetni tekst Smjernice za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite Općine Orehovica za razdoblje od 2025. do 2028. godine na e-mail adresu: opcina@orehovica.hr, s naznakom “Javno savjetovanje”. Nakon proteka navedenog vremenskog razdoblja neće biti moguće ispunjavati Obrazac za savjetovanje i dostavljati prijedloge i komentare na ovu temu.

Svi prijedlozi i komentari bit će uzeti u obzir i razmotreni te će se po završetku Savjetovanja objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju, a konačna verzija Plan razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Orehovica za 2025. godine s trogodišnjim financijskim učincima proslijedit će se Općinskom vijeću na razmatranje i usvajanje.

Poziv na sudjelovanje u savjetovanju

Obrazac-sudjelovanja-u-savjetovanju – Smjernice za organizaciju i razvoj sustava civilne zaštite Općine Orehovica za razdoblje od 2025. do 2028. godine

Smjernice-za-organizaciju-i-razvoj-sustava-civilne-zastite-za-razdoblje-2025-2028.-godine

Izvješće o savjetovanju s javnošću – Smjernice

 

Zakonom o sustavu civilne zaštite („narodne novine“ br. 82/15, 118/18, 31/20, 20/21, 114/22) propisano je da predstavničko tijelo, na prijedlog izvršnog tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, izvršava između ostalog i zadatak donošenja Plana razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Orehovica za 2025. godinu s trogodišnjim financijskim učincima.

Ovo savjetovanje otvoreno je od 02. siječnja 2025. godine do 17. siječnja 2025. godine (do 24 sati). U navedenom razdoblju svi zainteresirani mogu dati svoje prijedloge i sugestije na predmetni tekst Plan razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Orehovica za 2025. godine s trogodišnjim financijskim učincima na e-mail adresu: opcina@orehovica.hr, s naznakom “Javno savjetovanje”. Nakon proteka navedenog vremenskog razdoblja neće biti moguće ispunjavati Obrazac za savjetovanje i dostavljati prijedloge i komentare na ovu temu.

Svi prijedlozi i komentari bit će uzeti u obzir i razmotreni te će se po završetku Savjetovanja objaviti Izvješće o provedenom savjetovanju, a konačna verzija Plan razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Orehovica za 2025. godine s trogodišnjim financijskim učincima proslijedit će se Općinskom vijeću na razmatranje i usvajanje.

Poziv na sudjelovanje u savjetovanju

Obrazac-sudjelovanja-u-savjetovanju – Plan razvoja sustava civilne zaštite na području Općine Orehovica za 2025. godinu

Plan razvoja sustava CZ za 2025_Općinu Orehovica

Izvješće o savjetovanju s javnošću – Plan razvoja

U sklopu adventskih događanja, dana 21.12.2024. godine (subota) održati će se predstava KRTICE u izvedbi Kerekesh teatra u Domu kulture u Podbrestu s početkom u 18.00 sati.
Predstava je besplatna za sve mještane Općine Orehovica uz predočenje besplatne ulaznice radi ograničenja i kontrole broja posjetitelja predstave.
Ulaznice je moguće podići od 09.12.2024 godine (ponedjeljak) u prostorijama Općine Orehovica do iskorištenja maksimalnog broja karata.
Svaka osoba može podići maksimalno 4 ulaznice (rezervacije ulaznica ne primamo).
Požurite po svoju ulaznicu na vrijeme!
Adventsko druženje u Podbrestu započinje u 16.30 sati.
Nakon predstave, nastavljamo uz svirku Amigo benda na otvorenom.

Izidora Mustak iz Podbresta, studentica Edukacijsko – rehabilitacijskog Fakulteta, dobitnica je Rektorove nagrade Sveučilišta u Zagrebu za timski znanstveni i umjetnički rad pod nazivom „Koliko dobro razumijemo vidno funkcioniranje djece i mladih s cerebralnom paralizom? Ispitivanje pouzdanosti hrvatske inačice Klasifikacijskog sustava vidnog funkcioniranja“.

Osim prestižne nagrade, Izidora je također ponosna vlasnica godišnje nagrade „Luka Ritz“ za promicanje tolerancije i škole bez nasilja koju joj je dodijelilo Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta Republike Hrvatske.

Osim navedenog, njen životopis prožet je sudjelovanjima na raznim stručnim konferencijama i seminarima.

Posebno nas veseli što skromnom nagradom možemo nagraditi i promovirati naše mlade ljude koji svojim entuzijazmom pokazuju zavidnu razinu marljivosti, upornosti i želje za učenjem i stjecanjem kompetencija.

Izidora, svaka čast i hrabro dalje!

 

Povodom Dana sjećanja na žrtve Domovinskog rata i Dana sjećanja na žrtvu Vukovara i Škabrnje, u ime svih mještana zahvaljujemo se svima koji su život dali za domovinu, za slobodnu Republiku Hrvatsku.

Općinska načelnica, Jedinstveni upravni odjel i Općinsko vijeće Općine Orehovica

 

Temeljem Plana proračuna za 2024. godinu, načelnica Općine Orehovica objavljuje

 J A V N I  P O Z I V

 

Kojim se pozivaju umirovljenici sa prebivalištem na području OPĆINE OREHOVICA koji primaju mirovinu do 350,00 EUR (sve mirovine – i domaće i inozemne) da u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica, Čakovečka 9, Orehovica,  dostave dokumentaciju potrebnu za ostvarivanje prava na pomoć povodom predstojećih božićnih blagdana.

Dokumentaciju možete dostaviti na jedan od  slijedećih načina:

  1. skenirano u .pdf obliku na e-mail adresu: opcina@orehovica.hr
  2. poštom na: OPĆINA OREHOVICA, Čakovečka 9, 40322 Orehovica
  3. ubaciti u poštanski sandučić ispred ulaza u Općinu Orehovica (crni poštanski sandučić)

Potrebna dokumentacija:

  1. odresci SVIH mirovina primljenih prethodnog mjeseca (i domaće i inozemne),
  2. popunjenu i potpisanu izjavu o dostavi odrezaka svih mirovina – obrazac izjava se nalazi na orehovica.hr ili u kutiji na ulazu u prostore Općine,
  3. kopija tekućeg računa za isplatu pomoći,
  4. kopija važeće osobne iskaznice,
  5. OIB.

Rok za dostavu dokumentacije: 29.11.2024. godine

NAPOMENA: Ukoliko umirovljenici ne dostave potpunu dokumentaciju u gore navedenom razdoblju, isti neće moći ostvariti pravo na navedenu pomoć

Javni poziv umirovljenicima

Izjava 

Odluka o isplati pomoći umirovljenicima povodom božićnih blagdana u 2024. godini