Revoske Novine – broj 15
Petnaesti broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine
11. sjednica Vijeća Općine Orehovica
11. sjednica Vijeća Općine Orehovica
Dnevni red 11. sjednice.pdf | 546 kB |
Materijali za 11. sjednicu.zip | 226 kB |
Zapisnik 11. sjednice.docx | 96 kB |
Dokumenti 11. sjednice.zip | 828 kB |
Obavijest o jednokratnoj novčanoj pomoći umirovljenicima povodom blagdana
Dana 15.10.2018. godine objavljen je javni poziv svim umirovljenicima s područja Općine Orehovica koji imaju mirovinu manju od 2.000,00 kuna da se jave glede ostvarivanja prava na jednokratnu novčanu pomoć povodom predstojećih božićno-novogodišnjih blagdana.
Predviđena je isplata prigodnog dara povodom nadolazećeg Božića i Nove 2019. godine za umirovljenike s prebivalištem u Općini Orehovica i to u iznosu od 500,00 kuna za umirovljenike s ukupnom mirovinom do 1.500,00 kuna, odnosno 400,00 kuna za umirovljenike s ukupnom mirovinom od 1.500,00 kn do 2.000,00 kuna. Umirovljenici su dostavili podatke u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica u razdoblju od 16.10.2018. do 15.11.2018. u vremenu od 08:00 do 14:00 sati. Na javni poziv javilo se 120 umirovljenika sa područja Općine Orehovica. Isplata jednokratne novčane pomoći izvršit će se 14.12.2018. Za pomoć umirovljenicima povodom nadolazećeg Božića i Nove 2019. godine Općina Orehovica izdvojit će ukupno 56.100,00 kuna.
Održana tribina “I smetje vredi”
Dana 28.11.2018. godine u prostoriji NK Croatia Orehovica održana je tribina, na kojoj su okupljenim mještanima dane informacije o načinu selektiranja otpada i učinkovitom gospodarenju otpadom.
U okviru projekta “I smetje vredi”, kojeg sa ciljem informiranja i educiranja građana o potrebi i načinu selektiranja otpada, zajednički provode Općina Nedelišće, Općina Šenkovec i Općina Orehovica.
Zainteresirane mještane s područja Općine Orehovica upoznao je sa samim projektom i njegovim ciljevima pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općine Orehovica, Nikola Špikić. Napomenuo je da su sredstva za provedbu projekta osigurana iz proračuna Europske unije, a svrha je provedba obrazovno-informativne aktivnosti o održivom gospodarenju otpadom. Aktivnosti koje će se obuhvatiti projektom su izrada i podjela letaka i brošura na hrvatskom i romskom jeziku vezana uz sprečavanje nastanka otpada, odgovorno postupanje s otpadom te odvojeno sakupljanje otpada. Također su predviđene radionice za djecu predškolske i školske dobi na temu održivog gospodarenja otpadom, te igrokazi i edukativne slikovnice na spomenutu temu.
Stručno predavanje o gospodarenju otpadom, od zakonodavnog okvira, načina gospodarenja otpadom, obavezama JLS i samih mještana održao je Saša Avirović, dipl. ing. građ., voditelj sektora operative u GKP Čakom d.o.o. Dotaknuo se obveza koja proizlaze iz Uredbe o gospodarenju komunalnim otpadom, te je istaknuo da je za uredno ispunjenje obveza iz Uredbe bitna suradnja i svijest svih mještana o potrebi odvajanja otpada.
Na tribini je bio prisutan i predsjednik udruge Međimurski potrošač, Zlatko Polišanski, koji je pohvalio i podržao provedbu ovog projekta te smatra da je iznimno važno djecu od predškolske dobi podučavati o načinu postupanja s otpadom.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda.
Organizacija predavanja je sufinancirana u okviru Operativnog programa Konkurentnost i kohezija, iz Europskog kohezijskog fonda.
Održan serijal Lijepom našom u Općini Orehovica
U četvrtak 15. studenog u novoj sportskoj dvorani Osnovne škole Orehovica održalo se snimanje serijala “Lijepom našom” uz vodstvo Branka Uvodića. U prepunoj dvorani nastupili su mnogobrojni izvođači iz područja Međimurja, ali i iz čitave Republike Hrvatske, pa čak i iz inozemstva: KUD Fijolica, KUD Strahoninec, KUD Nedelišće, KUD Kotoriba, Vokalna skupina Zrinski, Vokalna skupina Zora,Zlatko Bacinger, Klapa Kampanel, Zlatna korita, Skandal bend i Karlo Čeh, Gusti Draksar, Los Caballeros, Kumovi, Etno duo Goga&Željko, Andrea i Goran Šafarić, Ivica Jurgec, Blanka Tkalčić, Željko Kermek Kerma, Bojan Jambrošić, Tamburaši za dušu, Scifidelity Orchestra, Barbara Othman, Marina Tomašević, Marina i Žiga, Bojan i Barbara, Tanja Žagar, Goran Karan, Đuka Čaić i Mirko Švenda Žiga. Mnogobrojna publika uživala je tradicionalnoj popevki i nastupima drugih izvođača, te je zapjevala zajedno s njima. Posebno se zahvaljujemo svim udrugama, donatorima i DVD-ima koji su na bilo koji način sudjelovali u organizaciji ovog predivnog događaja u našem malom skromnom mjestu.
Poziv na priredbu Udruge žena Brest
Isplata pomoći umirovljenicima povodom božićnih blagdana
Pravo na isplatu pomoći ostvaruju svi umirovljenici koji su Općini Orehovici do 15.11.2018. godine dostavili zahtijevanu dokumentaciju i udovoljili su svim uvjetima utvrđenim Javnim pozivom objavljenim 16. listopada 2018. godine.
Visina pomoći određuje se prema sljedećim kriterijima:
IZNOS MJESEČNE MIROVINE | VISINA POMOĆI |
0,00 kn – 1.500,00 kn | 500,00 kn |
1.500,01 kn – 2.000,00 kn | 400,00 kn |
Pomoć će se isplatiti do 31.12.2018. godine.
Odluka o isplati pomoći umirovljenicima.docx | 80 kB |
10. sjednica Vijeća Općine Orehovica
10. sjednica Vijeća Općine Orehovica
Dnevni red 10. sjednice.docx | 85 kB |
Prijedlozi odluka 10. sjednice.zip | 1133 kB |
Zapisnik s 10. sjednice Općinskog vijeća.docx | 107 kB |
Odluke s 10. sjednice.zip | 877 kB |
Predavanje u sklopu projekta “I smetje vredi”
Dana 28.11.2018. u 17:00 sati, u prostoru NK Croatia u orehovici održat će se predavanje u sklopu projekta „I smetje vredi“ kojim se želi postići veća razina informiranosti stanovništva Općine Orehovica o održivom gospodarenju otpadom ukazivanjem na probleme vezane uz otpad i promicanjem pravilnog postupanja s otpadom. Predavanje će održati djelatnici GKP Čakom-a. Pozivaju se građani da se odazovu u što većem broju.
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Kohezijskog fonda.
Organizacija predavanja je sufinancirana u okviru Operativnog programa
Konkurentnost i kohezija, iz Europskog kohezijskog fonda.
Sadržaj plakata isključiva je odgovornost Općine Nedelišće.
Otvoren natječaj za mikro, male i srednje poduzetnike
Otvoren je natječaj “Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije“.
Novim natječajem ukida se “najbrži prst”. Povećanje sredstva za 400% te izmjene u natječaju omogućit će većem broju prijavitelja pravo na potporu. Unapređenje poslovnih procesa uvođenjem rješenja iz područja informacijske i komunikacijske tehnologije važan je faktor u jačanju tržišne pozicije poduzeća i učinkovitog poslovanja MSP-a.
Ovim natječajem želi se potaknuti MSP na primjenu informacijske i komunikacijske tehnologije radi optimiziranja poslovnih procesa, integriranja poslovnih funkcija, učinkovite organizacije tijeka rada, poboljšanja komunikacije s klijentima i dobavljačima te poboljšanja tržišnog položaja poduzeća.
Prihvatljivi prijavitelji i aktivnosti
Bespovratna sredstva putem ovog natječaja dodjeljivat će se pravnim i fizičkim osobama koje su mikro, mali ili srednji poduzetnici za ulaganja u nabavu računalne i komunikacijske opreme. Prihvatljive aktivnosti za financiranje su izrada i nabava IKT rješenja namijenjenih optimiziranju poslovnih procesa (standardni i out-of-box softver) te implementacija i integracija poslovnih rješenja s postojećim ili novim IKT sustavom.
Iznos i intenzitet potpore
Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti poduzetniku po projektu iznosi 80.000 kuna a najviši 1.000.000 kuna. Intenzitet potpore po ovom natječaju određuje se prema stupnju razvijenosti JLS-a: 80% prihavtljivih troškova za prijavitelje iz I. i II. skupine, 75% za prijavitelje III. i IV. skupine, 70% za prijavitelje iz V. i VI. skupine, 65% za prijavitelje iz VII. i VIII. skupine.
Prijave započinju 21. studenog u 11h i traju do 21. prosinca 2018. godine.
Više informacija na stranici https://efondovi.mrrfeu.hr/MISCms/Pozivi/Poziv?id=297eaffc-ee30-4c87-ae50-4743f6f685d2
Proračun za 2019.
Dokumenti vezani uz proračun za 2019. godinu
Odluka o dodjeli potpore male vrijednosti – kontrola plodnosti tla
Odluka o dodjeli potpore male vrijednosti – kontrola plodnosti tla nalazi se u prilogu.
Odluka – Kontrola plodnosti tla.docx | 85 kB |
Potpisan Ugovor o izgradnji spojne ceste u Orehovici
Dana 05.11.2018. godine potpisan je Ugovor za izgradnju spojne ceste od ŽC 2022 do Ulice kralja Zvonimira u Orehovici, između Općine Orehovica i tvrtke Tegra d.o.o. Čakovec. Ugovor su svećano potpisali načelnik Općine Orehovica Franjo Bukal i direktor tvrtke Tegre d.o.o. Čakovec, Ivan Kolarić uz prisustvo predsjednika Općinskog vijeća Marka Hunjadija.
Ukupna cijena iznosi 674.513,81 kuna s PDV-om. Spojna cesta projektirana je dužine 256,47 metara. Novoprojektirani kolnik je širine 5,5 metara. Uz desni rub kolnika projektirano je 37 uzdužnih parkirališnih mjesta (dužine 222,00 metara). Parkirališta su dimenzija 6 x 2 metara.
Odluka o isplati jednokratne novčane pomoći Antoniji Ružić za iznimne rezultate u amaterskom sportu
Odluka o isplati jednokratne novčane pomoći Antoniji Ružić za iznimne rezultate u amaterskom sportu nalazi se u prilogu.
Odluka – Antonija Ružić .docx | 84 kB |
Pronađen pas u Podbrestu
U Podbrestu u Kalničkoj ulici oko broja 45 već duže vrijeme boravi crni muški pas manjeg uzrasta. Nije čipiran. Pas je umiljat. Ukoliko netko od mještana prepoznaje psa molimo da se isti obrati komunalnom redaru Općine Orehovica kako bi se pronašao vlasnik psa.