Na temelju članka 97. Zakona o prostornom uređenju (“Narodne novine” broj 153/13) te Zaključka općinskog načelnika Općine Orehovica, u listu „Međimurje“ od 18.05.2015. godine oglašeno je otvaranje javne rasprave na prijedlog II. izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Orehovica (“Službeni glasnik Međimurske županije” broj 4/06 i 4/13), izrađen od tvrtke Urbia d.o.o. Čakovec.

Javna rasprava o prijedlogu ID PPUO, u trajanju od 10 dana početi će 27.05.2015. godine i trajat će do 05.06.2015. godine.

Javni uvid u prijedlog ID PPUO moguć je u vremenu trajanja javne rasprave u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, radnim danom u vremenu od 8.00 do 15.00 sati.

Javno izlaganje održat će se dana 28.05.2015. godine, s početkom u 11.00 sati, u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, Orehovica.

Pisana očitovanja, prijedlozi i primjedbe na prijedlog ID PPUO se upisuju u knjigu primjedbi izloženoj u općinskim prostorijama, do završetka javne rasprave, ili se podnose u pisanom obliku na adresu: Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, s napomenom „ZA JAVNU RASPRAVU O II. IZMJENAMA I DOPUNAMA PROSTORNOG PLANA UREĐENJA OPĆINE OREHOVICA“.

Sukladno navedenome pozivamo Vas na javnu raspravu o prijedlogu izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja.
Grafički i tekstualni dijelovi prijedloga II. izmjene i dopune Prostornog plana uređenja Općine Orehovica za javnu raspravu objavljeni su u prilogu ove objave, te na stranicama izrađivača plana: www.urbia.hr.

Graficki i tekstualni dijelovi prijedloga 83540 kB

Temeljem članka 96., stavka 3., Zakona o prostornom uređenju („Narodne novine“ broj 153/13) te Zaključka o otvaranju javne rasprave načelnika Općine Orehovica (klasa: 022-05/15-01/23, urbroj: 2109/22-01-15-1) od 15.05.2015., Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica objavljuje

 OGLAS

o otvaranju javne rasprave na prijedlog II. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica

(“Službeni glasnik Međimurske županije” broj 4/06 i 4/13)

  1. Upućuje se na javnu raspravu prijedlog II. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica (“Službeni glasnik Međimurske županije” broj 4/06 i 4/13) – u daljnjem tekstu ID PPUO.
  2. Prijedlog ID PPUO izrađen je od tvrtke Urbia d.o.o. Čakovec.
  3. Javna rasprava o prijedlogu ID PPUO, u trajanju od 10 dana počet će 27.05.2015. i završiti 05.06.2015. godine.
  4. Javni uvid u prijedlog ID PPUO moguć je u vremenu trajanja javne rasprave u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, 40 322 Orehovica, radnim danom u vremenu od 7.00 do 15.00 sati.
  5. Javno izlaganje o prijedlogu II. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica održat će se dana 28.05.2015., s početkom u 11.00 sati, u prostorijama Općine Orehovica.
  6. Pisana očitovanja, prijedlozi i primjedbe na prijedlog ID PPUO podnose se u pismenom obliku ili se upisuju u knjigu primjedbi izloženoj u općinskim prostorijama, do završetka javne rasprave, na adresu Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40 322 Orehovica, s napomenom „ZA JAVNU RASPRAVU O II. IZMJENAMA I DOPUNAMA PROSTORNOG PLANA UREĐENJA OPĆINE OREHOVICA“.

11. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 18.03.2015. g. u 18:00 sati u prostorijama Općine

Dnevni red 11. sjednice.pdf 596 kB
Prijedlog odluka 11. sjednice.zip 249 kB
Zapisnik 11. sjednice.pdf 216 kB
Odluke 11. sjednice.zip 368 kB

Odluka o izradi II. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica

Odluka o izradi II ID PPUO.pdf 1433 kB

Od 26. do 28. siječnja 2015. godine Općina Orehovica i Pučko otvoreno učilište Čakovec proveli su edukaciju o sigurnom rukovanju pesticidima i pravilnoj primjeni pesticida. Edukaciju je uspješno završilo svih 90 polaznika koji su bili organizirani u dvije grupe. Zbog velikog interesa Općina Orehovica i nadalje prima prijave zainteresiranih polaznika, a planirani termin održavanja predavanja za treću grupu polaznika je od 23. do 25.02.2015. Ukupni trošak po polazniku smanjen je sa prvotnih 370,00 na 350,00 kn od kojeg iznosa polaznici koji imaju prebivalište na području Općine Orehovica plaćaju tek 120,00 kn. Preostali iznos sufinanciraju Općina Orehovica i Međimurska županija. U navedenu cijenu nije uključen trošak od 30,00 kn za izdavanje iskaznica koji će svaki polaznik direktno platiti Savjetodavnoj službi prilikom izdavanja iste.

Općina Orehovica nabavila je krajem 2014. godine opremu za civilnu zaštitu u vrijednosti od 20.364,88 kn: 14 tlačnih cijevi, 1 hidrantski nastavak, 4 mlaznice, 3 ključa za podzemni hidrant, 2 komada uža za usisni vod sa torbicama, 2 karabinera, 4 držača cijevi, 4 para čizmi za spašavanje u poplavama, 11 pari intervencijskih rukavica, 2 prelaznice, 2 stop palice, 1 vatrogasni aparat (naprtnjača), 1 komplet prve pomoći sa torbicom, 1 poluga – pajser i 4 poveznice za cijevi. Opremu je Općinski načelnik Franjo Bukal predao na korištenje dobrovoljnim vatrogasnim društvima koja djeluju na području Općine Orehovica i zaželio da bude što manje korištena, ali ako ipak zatreba da im bude pri ruci i na raspolaganju kako bi mogli promptno reagirati, sve poradi zaštite ljudi i imovine u Općini, ali i šire. U ime DVDa Orehovica opremu je preuzeo predsjednik Josip Sušec, DVDa Podbrest predsjednik Igor Horvatić i DVDa Vularija predsjednik Zlatko Orsag.

Kao već dugi niz godina, tako ni u prosincu 2014. godine Općina Orehovica nije zaboravila osobe kojima je pomoć najpotrebnija. Tako je povodom božićnih i novogodišnjih blagdana organizirana podjela paketa hrane i higijenskih potrepština. Pakete u vrijednosti od 100,00 kn je primilo ukupno 30 najpotrebnijih obitelji.

U Vulariji se intenzivno nastavljaju radovi na rekonstrukciji i dogradnji Društvenog doma. U tijeku je izvođenje instalaterskih radova: vodovod, grijanje, elektroinstalaterski radovi. Radove izvode Instalaterski obrt Kodba i Elektroinstalatalacije Vutek Srečko, a u posao su se uključili i građevinari na izradi termičke i zvučne izolacije zidova i podova. Također se vrši priprema za žbukanje zidova i izrada podloga podova.

Uvidom u financijske knjige koje vodi Općina Orehovica utvrđeni je pozamašan dug obveznika komunalne i grobne naknade. Stoga općinski načelnik upućuje molbu dužnicima da svoje obveze čim prije podmire, najkasnije do 15. veljače 2015. godine, kako bi Općina Orehovica mogla redovito izvršavati svoje financijske obveze. Nakon navedenog datuma Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica prići će provedbi prisilne naplate – ovrhe pri čemu nastaje još veći trošak za obveznika. Temeljem navedenog od dužnika se očekuje podmirenje neplaćenih obveza najkasnije do 15.02.2015. ili javljanje u općinski ured radi dogovora oko otplate dugovanja.

Revoske Novine – broj 8

Osmi broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine

10. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 22.12.2014. g. u 18:00 sati u prostorijama Općine

Poziv na 10 sjednicu.pdf 310 kB
Prijedlozi odluka 10. sjednice.zip 89 kB
Zapisnik 10. sjednice.pdf 160 kB
Odluke 10. sjednice.zip 45 kB
Rebalans proračuna.docx 60 kB

Općinsko vijeće Općine Orehovica na svojoj 9. sjednici održanoj 02.12.2014. donijelo je odluku o pokretanju postupka izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica. Prostorni plan uređenja Općine datira iz 2006. godine i objavljen je u “Službenom glasniku Međimurske županije” broj 4/06. Prvim izmjenama i dopunama prišlo se 2012. godine, a iste su objavljene u “Službenom glasniku Međimurske županije” broj 4/13. Razlog za pokretanje postupka izrade i donošenja 2. izmjena i dopuna PPUO odnosi se na zakonsku obvezu usklađenje Plana sa odredbama novog Zakona o prostornom uređenju (NN 153/13), posebno u pogledu utvrđivanja neizgrađenih i neuređenih područja i obveza izrade urbanističkih planova uređenja, koje iz navedenih obilježja proizlaze. Plan će se istovremeno uskladiti sa važećim drugim zakonima i propisima, a posebno onima koji se odnose na zaštitu okoliša, prirode i učinkovito gospodarenje otpadom. Manje izmjene i dopune proizašle iz pojedinačnih zahtjeva utvrdit će se temeljem zahtjeva prikupljenih do izrade izmjena i dopuna Plana (zona Križopotje, izgradnja kompostišta i sl.). Dodatne pojedinačne izmjene ili dopune koje proizlaze iz potrebe usklađenje s aktualnim infrastrukturnim i komunalnim projektima utvrdit će se u postupku izrade Plana. Radi lakše primjene Plana izvršit će se revizija izgrađenosti za sva naselja i kompletiranje Plana u svim grafičkim dijelovima i odredbama za provođenje Plana.

Temeljem navedenog pozivaju se svi zainteresirani na podnošenje svojih prijedloga za izmjenama i dopunama PPUO. Prijedlog se može podnijeti na adresu Općine Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, u pisanom obliku, najkasnije do 31.12.2014.

Obavijest o pocetku ID PPUO.doc 14 kB

09. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 02.12.2014. g. u 18:00 sati u prostorijama Općine

Poziv na 9. sjednicu.pdf 401 kB
Prijedlozi odluka 9. sjednice.zip 551 kB
Zapisnik 9. sjednice.pdf 167 kB
Odluke 9. sjednice.zip 80 kB

Revoske Novine – broj 7

Sedmi broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine

08. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 03.09.2014. g. u 19:00 sati u prostorijama Općine

Dnevni red 8. sjednice.pdf 535 kB
Prijedlozi odluka i ostali materijali za 8. sjednicu.zip 272 kB
Zapisnik 8. sjednice.pdf 152 kB
Odluke i izvještaji 8. sjednice.zip 248 kB

07. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 16.06.2014. g. u 19:00 sati u prostorijama Općine

Poziv na 7. sjednicu.pdf 480 kB
Zapisnik 7. sjednice.pdf 164 kB

Općina Orehovica pomaže svojim poljoprivrednicima! Kupujte hranu proizvedenu u svom kraju!

Kako bi pomogla poljoprivrednicima i ostalim proizvođačima hrane sa svog područja da lakše prodaju svoje proizvode, Općina Orehovica uključila se u projekt FINOTEKA.com. Tako se Općina izravno uključila u promociju svojih proizvođača na Centralnom mjestu tržišta domaće hrane u RH.

Na internet stranici www.finoteka.com svi proizvođači hrane s područja Općine Orehovica mogu POTPUNO BESPLATNO unijeti svoje proizvode u ponudu. Pozivaju se proizvođači da to učine već sada, neovisno o tome što trenutno možda ne traje prodaja njihovih proizvoda. Želimo da već sada potencijalni kupci na jednom centralnom mjestu mogu vidjeti što sve proizvode naši proizvođači. Svi proizvođači koji se NE koriste internetom, u prostorijama Općine mogu preuzeti i popuniti obrazac te se tako i oni uključiti u projekt.

Odmah nakon toga, cijela Hrvatska, a posebno žitelji Općine Orehovica moći će pomoću stranice www.finoteka.com stupiti u izravan kontakt s našim proizvođačima te kupovati od njih hranu bez posrednika.

Pozivamo žitelje Općine Orehovica, kao i sve ostale, da izravno od naših proizvođača kupuju sljedeću hranu:

  • Voće i proizvodi
  • Povrće i proizvodi
  • Vina i ostala pića
  • Pčelinji proizvodi
  • Ulja
  • Mesni proizvodi
  • Svježe meso
  • Jaja
  • Gljive
  • Mlijeko i proizvodi
  • Riba i riblji proizvodi
  • Zimnica
  • Kukuruz i proizvodi
  • Žitarice i proizvodi
  • Biljni proizvodi

Svo smo vrijeme svjesni da na području naše općine postoji veći broj proizvođača hrane koji proizvode proizvode iznimne kvalitete, ali nemamo naviku kupovati od njih. Želimo to promijeniti na dobrobit svih nas,  a pomoću jedinstvenog projekta FINOTEKA.com u kojem već sudjeluje preko 2000 proizvođača iz svih krajeva Hrvatske, uvjereni smo da ćemo u tome i uspjeti.

Detaljnije o samom projektu pročitajte na www.finoteka.com!

Logotop projekta Romski kotac na putu obrazovanja

Projekt “Romski kotač na putu obrazovanja”

Projekt sufinancira Europska Unija iz europskog socijalnog fonda.
Ukupna vrijednost projekta: 187.287,38 €
Sredstva EU: 140.390,62 €  / OŠ Orehovica 46,896,76 €
Trajanje projekta: 22. kolovoza 2013. – 21. veljače 2015.
Partneri: Općina Orehovica, Udruga UZOR

Ciljevi projekta

Opći cilj: Promicanje i stvaranje jednakih prilika u pristupu obrazovanju za skupine u nepovoljnom položaju
Specifični ciljevi: Poboljšati školski uspjeh, poznavanje hrvatskog jezika i uključenost učenika romske nacionalnosti u izvannastavne aktivnosti, socijalna inkluzija, pospješiti razvoj multikulturalnog ozračja u školi i mjestu  Orehovica,  unaprijediti ekološki odgoj i obrazovanje, poboljšanje socijalnih i komunikacijskih vještina i veća motiviranost romske djece za uključivanje u srednjoškolsko obrazovanje.

Aktivnosti i voditelji

1. Produženi boravak
Voditeljice aktivnosti: Marijana Višnjić, Petra Ivanušić, Sandra Maček
Učenici od 1. do 4. razreda
Učenje i pisanje domaćih zadaća, čitanje lektire i dječjih časopisa, igre, stvaralačke radionice: likovne, glazbene, literarne, dramske, dizajnerske, ručni rad, rekreacija na sportskim terenima i u dvorani. Aktivnost  se provodi 5 dana u tjednu u  trajanju 4 sunčana sata.
Učenici svakoga dana dobivaju  ručak.

2. Učenje hrvatskog kao stranog jezika
Voditeljice aktivnosti: Marija Požgaj
Učenici od 1. do 8.razreda
Osposobljavanje učenika za uspješno sudjelovanje u svakodnevnim priopćajnim situacijama, stjecanje vještine komunikacije, osvješćivanje potrebe za jezičnim znanjem, suzbijanje straha od jezika, postupno usvajanje hrvatskoga jezičnoga standarda. Aktivnost se provodi 90 minuta tjedno.

3. Vršnjačka pomoć u učenju
Voditeljica aktivnosti: Kristina Horvat
Učenici od 5. do 8. razreda
Vršnjačka pomoć je neformalni, ali organizirani oblik obrazovanja. Aktivnost se provodi 90 minuta tjedno. Učenici pomagači dobit će volonterske knjižice, pohađat će volonterske supervizije.
Učenici će razviti sposobnosti i vještine planiranja, organizacije učenja, naučiti redovito i aktivno učiti, razviti radne navike, unaprijediti komunikacijske vještine, povećati motivaciju, oblikovati pozitivni «ja-koncept», razviti empatiju i suradničke odnose.

4. Inkluzijske radionice (rad s roditeljima)
Voditeljica aktivnosti: Martina Brezovec Jurinec
Radionice će se provoditi dva puta mjesečno u utvrđenom stalnom terminu. Sudjelovat će do 20 roditelja po  radionici u trajanju do 90 minuta.
Teme radionica: obitelj i škola – odgovornost roditelja, navike, volim svoj posao, nismo svi isti ali jednako vrijedimo.
Organizirat ćemo sportske igre učitelja i roditelja (team building), kestenijadu i filmsku večer .

5.  Školski vrt , voćnjak, izgradnja paviljona
Voditeljica aktivnosti: Kristina Vrabec
Aktivnost će provoditi učenici, djelatnici OŠ Orehovice, mještani Orehovice. Zasaditi ćemo voćnjak, formirati školski vrt,  izgraditi kompostište i  vrtni paviljon površine 8×8 m  u   kojem će se provoditi nastava i razne aktivnosti.
Vrijeme provođenja: ožujak – listopad 2014.

6. Ljetni kamp izviđača
Voditeljice aktivnosti: Sanja Drakulić i Aleksandra Srnec
Učenici od 5. do 8.razreda polaznici izviđačke skupine. Trajanje 7 dana, usluga na bazi punih pansiona, 4 pratitelja, destinacija na Jadranskom moru. Učenici će imati strukturirano vrijeme tijekom dana, zajedničke aktivnosti. Nabava kompletne opreme za kampiranje i uniformi za izviđače.
Vrijeme provođenja: lipanj 2014.

7. Mala škola vođenja kućanstva
Voditeljica: Gorana Šavora Peter
U ovu aktivnost uključit ćemo učenike i učenice 7. i 8. razreda i njihove roditelje, ali i ostale zainteresirane roditelje i učenike.
Teme radionica: upravljanje kućnim budžetom, načela pravilne prehrane, svladavanje vještina potrebnih za vođenje kućanstva, kuhanje, priprava kolača, zimnice, šivanje i popravljanje odjeće, ručni radovi, izrada domaćeg sapuna, higijena doma, aranžiranje cvijeća.
Vrijeme provođenja aktivnosti: tijekom zimskih i ljetnih odmora učenika 2013.-2015.

8. Prezentacija romskih običaja i kulture
Voditelj aktivnosti: Dragan Ignac
Predstavljanje običaja i kulture Roma široj javnosti, afirmacija romske kulture i običaja, stvaranje uvjeta za njihovo očuvanje i razvijanje, suzbijanje stereotipa i predrasuda te društvene marginalizacije Roma.
Vrijeme provođenja aktivnosti: studeni 2014.

Više informacija: www.os-orehovica.hr, OŠ Orehovica pano Info-IPA, telefon 040/635-020