Pozivaju se svi OPG-ovi ekonomske veličine do 3.999 EUR-a s područja Općine Orehovica da se jave u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica radi dogovora vezanog za prijave na Natječaj za financiranje projekata u 2018. godini prema Programu za financiranje projekata lokalne infrastrukture i ruralnog razvoja na područjima naseljenim pripadnicima romske nacionalne manjine. 

Svrha ovog Natječaja je dodjela bespovratnih sredstava od strane Ministarstva poljoprivrede. Pravo na bespovratna sredstva imaju OPG-ovi, ekonomske veličine 3.999 EUR-a standardnog ekonomskog rezultata (SO). Detaljnije informacije i postupak prijave će biti izloženi na dogovorenom sastanku.

Molimo sve zainteresirane da se jave što prije.

Kontakt Jedinstvenog upravnog odjela:

Nadamo se suradnji i što većem broju zaineresiranih subjekata.

U nedjelju 26. kolovoza 2018. u Podbrestu će se održati proštenje Marije Kraljice. Svete mise trodnevnice predvodit će vlč. Dragutin Goričanec. U subotu nakon sv. mise bit će procesija sa svijećama i kipom Blažene djevice Marije uz pratnju i osiguranje DVD Podbrest. U povorci će se iza Blažene djevice Marije naći predstavnici općinske i mjesne vlasti te Udruge s područja Podbresta: Udruga žena Brest, NK Budućnost i predstavnici DVD Podbrest.

U 10 sati je glavna misa povodom proštenja, a sve će završiti nogometnom utakmicom 2. ŽNL Međimurja, u kojoj domaćini NK Budućnost idu u lov za prve bodove ove sezone protiv NK Mladosti iz Dekanovca. Utakmica počinje u 17,30 sati.

– Navratite ovih dana u Podbrest, pozivaju župnik župe Orehovica vlč. Damir Slamek i predsjednik VMO Podbrest Želimir Halić.

Dana 21. kolovoza 2018. godine potpisan je Sporazum između Općine Orehovica i DVD Vularija kojim je Općina donirala novčana sredstva u iznosu od 268.200,00 kuna za nabavu vatrogasnog vozila i visokotlačnog sistema i rasvjete. Sredstva su prebačena na račun Vatrogasne zajednice Međimurske županije koja će ubrzo i nabaviti predmetno vozilo i dodatnu opremu. Sporazum su svečano potpisali načelnik Općine Orehovica Franjo Bukal i predsjednik DVD Vularija Kristijan Železnjak, a uz predsjednika bili su prisutni i Zlatko Orsag, kao predsjednik Nadzornog odbora DVD Vularija, tajnik Sven Pintarić i član Predsjedništva Marko Horvat. Načelnik Franjo Bukal naglasio je da se kupnjom vatrogasnog vozila i opreme smanjuje rizik od štete samo ako vatrogasci djeluju s pažnjom i na vrijeme. Ovo je još jedan korak bliže da sva tri DVD-a s područja Općine Orehovica budu maksimalno opremljena i da mogu djelovati i odgovoriti na sve izazove. Po samom potpisivanju Sporazuma su i razmijenili riječi zahvale na suradnji i podršci, i istaknuli da će i dalje činiti sve da se ta suradnja nastavi u budućnosti po bilo kojoj nedaći.

Obavještavaju se mještani Općine Orehovica da je započela podjela Izjava o načinu korištenja javne usluge prikupljanja miješovitog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada od strane koncesionara GKP ČAKOM d.o.o.

Popunjene Izjave možete ostaviti u prostorijama Općine Orehovica, u prostorijama Metss-a u Podbrestu, Orehovici i Vulariji u zasebnim kutijama.

Komunalni redar

Pozivaju se svi poduzetnici s područja Općine Orehovica da se jave u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica radi dogovora oko sastanka vezanog za prijave na Program ,,Razvoj malog i srednjeg poduzetništva i obrta na područjima naseljenim pripadnicima nacionalnih manjina’’.

Svrha ovog Programa je dodjela bespovratnih sredstava od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. Pravo na bespovratna sredstva imaju mikro, mala i srednja poduzeća (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge), osim onih kojima je pretežita djelatnost sukladno Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD 2007, iz Područja A – poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo.

Detaljnije informacije i postupak prijave će biti izloženi na dogovorenom sastanku.

Molimo sve zainteresirane da se jave što prije jer se prijave počinju zaprimati već od 27. kolovoza 2018.g.!

Kontakt Jedinstvenog upravnog odjela:

Nadamo se suradnji i što većem broju zaineresiranih subjekata.

Poziv na sastanak.pdf 500 kB

Nabava igrala za dječja igrališta

Općina Orehovica je, brinući se za djecu sa svojeg područja, krenula u nabavu 24 dječjih igrala koja će dopuniti dva postojeća, ali i formirati dva nova dječja igrališta. Trenutno je potpisan ugovor s tvrtkom ,,Mala Mima” j.d.o.o., kao najpovoljnijim ponuđačem, za nabavu istih te bi igrala trebala biti postavljena kroz mjesec-dva. Ukupna vrijednost investicije je 123.000,00 kn (sto dvadeset tri tisuće kuna), iznos u koji je uračunat i PDV od 25% (98.400,00 kn + 24.600,00 kn PDV).

Zavažanje poljskih putova

Početkom 6. mjeseca provedena je bila jednostavna javna nabava glede zavažanja poljskih putova na području Općine Orehovica. Putevi koji će se zavažati određeni su u suradnji s mjesnim odborima i dobar su primjer suradnje na lokalnoj razini. Po provedenom postupku i odabiru najpovoljnijeg izvođača, sredinom srpnja se pristupilo samim radovima, a isti će biti gotovi već do 21. srpnja. Zavoženo je bilo desetak kritičnih puteva na svakom od naselja, a ukupno je navoženo 2.200 tona, odnosno oko 1580 m3. Vrijednost investicije s PDV-om iznosi 159.750,00 kn (127.800,00 kn + 31.950,00 kn PDV-a)

Uređenje vanjskog prostora Doma kulture i Crkve u Podbrestu

Što se tiče najveće investicije za ovu godinu, uređenje vanjskog prostora Doma kulture i Crkve u Podbrestu, proveden je postupak javne nabave, odabran je izvođač radova Tegra d.o.o. i s njima će biti sklopljen ugovor za izvođenje radova. S radovima bi se počelo odmah po sklapanju ugovora. Ukupna vrijednost samog projekta je 790.263,21 kn s PDV-om (632.210,57 kn + 158.052,64 kn PDV-a), a od toga je Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja po sporazumu dodijelilo 405.000,00 kn.

Kastracija i cijepljenje pasa u romskom naselju

Dana 18.07.2018. godine u Općini Orehovici se krenulo sa kastracijom i cijepljenjem pasa u romskom naselju. Predviđa se da će se, s obzirom na dinamiku i mogućnosti provođenja postupka, s istim završiti kroz tjedan dana. Ukupno će biti, što kastrirano i cijepljeno, što smješteno u sam azil, oko 180 pasa, a za što će Općina Orehovica morati izdvojiti značajna sredstva.

Komunalni redar

Uz sve je vrlo bitno i napomenuti da je Općina Orehovica zaposlila komunalnog redara koji će brinuti o održavanju komunalnog reda na području Općine. Uz to će pratiti pridržavaju li se poljoprivrednici agrotehničkih mjera usvojenih od strane Općinskog vijeća, a osobita pažnja će se usmjeriti pravilnom korištenju poljskih puteva i nerazvrstanih cesta na katastarskim česticama koje pripadaju Općini Orehovica. Također će se brinuti da se mještani pridržavaju reda, da se što efikasnije riješi problematika napuštenih pasa, ali i zapuštenih ili nedovoljno očišćenih zemljišta i divljih odlagališta.

Suzbijanje ambrozije

Obavještavaju se mještani i poljoprivrednici s područja Općine Orehovica da su obvezni pravovremeno suzbijati i uništavati ambroziju i druge štetne korove u svojim domaćinstvima, livadama, njivama, građevinskim parcelama i ostalim površinama u njihovom vlasništvu.

U slučaju ne postupanja po ovoj Obavijesti komunalno redarstvo Općine Orehovica provodit će zakonske mjere.

Odluka o imenovanju osobe zaslužene za nepravilnosti nalazi se u prilogu.

Osoba za nepravilnosti.pdf 535 kB

Raspored korištenja mobilnog reciklažnog dvorišta nalazi se u prilogu.

Raspored korištenja mobilnog reciklažnog dvorišta.pdf 33 kB

Pas čipiran, skrbnik miran

X

Obavještavaju se mještani Općine Orehovica da ubuduće mogu prijaviti komunalni nered (nepropisno odlaganje otpada, nepropisno držanje kućnih ljubimaca, nepropisno održavanje zemljišta i slično) putem obrasca osobno, poštom ili na email opcina-orehovica@ck.t-com.hr

Obrazac za prijavu komunalnog nereda.docx 13 kB
Obaveza odrzavanja vrtova.pdf 444 kB
Uvjeti za drzanje kucnih ljubimaca.pdf 516 kB

Komunalni redar

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta organiziralo je 11. lipnja 2018. godine informativnu radionicu za dostavu projektnih prijedloga za pozive „Certifikacijom proizvoda do tržišta“ i „Inovacijski vaučeri za MPS-ove“, a cjelokupan sadržaj radionica dostupan je na Youtube kanalu Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.

Sadržaj radionice podijeljen je na module prema nazivu Poziva:

  • Certifikacijom proizvoda do tržišta – video možete pogledati ovdje
  • Pitanja i odgovori – video možete pogledati ovdje
  • Inovacijski vaučeri za MPS-ove – video možete pogledati ovdje
  • Pitanja i odgovori – video možete pogledati ovdje

Na radionici su obrađene sve važne teme vezane uz Pozive od osnovnih informacija, uvjeta za prijavitelje, uvjeta za projekte, prihvatljivih aktivnosti i troškova, podnošenja projektnih prijedloga, postupka dodjele, ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava i provedbe projekata.

Općina Orehovica sukladno članku 29. Zakona o poljoprivrednom zemljištu (NN 20/2018), izlaže na javni uvid prijedlog Programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske na svom području.

Uvid u prijedlog Programa može se izvršiti:
– preko internetske stranice www.orehovica.hr ili
– u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, Orehovica, svakim radnim danom od 7:00 sati do 15:00 sati u razdoblju od 12. do 27. lipnja 2018. godine.

Pisane prigovore ili primjedbe na prijedlog Programa moguće je podnijeti najkasnije do isteka javnog uvida. O svim zaprimljenim prigovorima odlučivat će Općinsko vijeće Općine Orehovica.

Program raspolaganja poljoprivrednim zemljištem RH.pdf 806 kB