Obavještavaju se poljoprivrednici na području Općine Orehovice da prilikom obrađivanja poljoprivrednog zemljišta ne nanose zemlju i raslinje (kukuruz, krumpir) na poljski put sukladno Odluci o agrotehničkim mjerama u svrhu zaštite poljoprivrednog zemljišta i o mjerama za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina ( Službeni glasnik Međimurske županije br.16/2009) prema kojoj je vlasnicima i ovlaštenicima poljoprivrednog zemljišta u cilju održavanja poljskih puteva zabranjeno nanošenje zemlje i raslinja na poljski put.

Ujedno u slučaju da dođe do nanošenja zemlje, šljunka i raznog raslinja vlasnici odnosno posjednici poljoprivrednog zemljišta obvezni su poljski put vratiti u prvobitno stanje.

Komunalno redarstvo izvršit će nadzor, te će vlasnicima odnosno posjednicima poljoprivrednog zemljišta koji se ogluše na ovu obavijest, izreći mandatnu kaznu u skladu s Odlukom o agrotehničkim mjerama u svrhu zaštite poljoprivrednog zemljišta i o mjerama za uređivanje i održavanje poljoprivrednih rudina ( Službeni glasnik Međimurske županije br.16/2009) koja iznosi 500,00 kuna.

Obavještavaju se vlasnici zapuštenih vinograda, odnosno trsova da priđu uređivanju i čišćenju zapuštenih vinograda kako bi se suzbila zaraza zlatne žutice u vinogradima koju prenosi američki cvrčak.
Naime u skladu s odredbama Zakona o poljoprivrednom zemljištu propisano je da je vlasnik napuštenog vinograda dužan vinograd privesti poljoprivrednoj proizvodnji, a ukoliko nema proizvodnje grožđa, redovito ga obrađivati i održavati.
Preventivne mjere koje su posjednici bilja dužni provoditi su:

  • sustavno pregledavati biljke radi uočavanja moguće pojave simptoma koji upućuju na zarazu,
  • redovito pratiti prisustvo američkog cvrčka postavljanjem žutih ljepljivih ploča,
  • suzbijati štetnike u vinogradima, matičnim nasadima i rasadnicima vinove loze.

U cilju suzbijanja bolesti, u slučaju pojave simptoma koji bi upućivali na pojavu zlatne žutice, vlasnici vinograda, odnosno trsova dužni su bez odgode obavijestiti nadležnog fitosanitarnog inspektora.

KOMUNALNI REDAR
Anita Požgaj Vidović

Gradsko društvo Crvenog križa Čakovec, u suradnji s Općinom Orehovica, planira u listopadu održati besplatnu radionicu za sve mještane koji žele steći ili obnoviti znanje iz pružanja prve pomoći.
Radionica će obuhvatiti obnovu znanja iz postupka oživljavanja masažom srca i umjetnim disanjem te pomoću AVD uređaja, obnovu znanja iz rješavanja nesvjesnog stanja i stavljanja osobe u bočni položaj.

Radionica će se održati u nekoj od prostorija u vlasništvu Općine Orehovica, ovisno o broju zainteresiranih mještana.

Stoga se mole svi zainteresirani da se do 01.10.2018. godine prijave za sudjelovanje na radionicu, osobno u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica ili na broj telefona 635-275. Po utvrđivanju broja zainteresiranih odredit će se grupe, mjesto i točno vrijeme održavanja radionice.

U nazočnosti velikog broja uzvanika, gostiju, učenika škole, kao i mnogobrojnih mještana, u srijedu 4.9.2018., otvorena je i stavljena u funkciju školska sportska dvorana, nakon 12 dugih godina čekanja.

Opremanje dodatnih 6 učionica, te otvaranje i opremanje sportske dvorane od izuzetne je važnost za sve mještane ovog kraja, počevši od predškolaraca, osnovnoškolaca te brojnih udruga koje gravitiraju dvorani u Orehovici.

Ovo je jedan od zasigurno, najradosnijih dana za sve mještane Orehovice ne samo za školu, jer eto nakon 12 godina, svečano je otvoreno i ovo školsko sportsko izdanje, rekao je općinski načelnik Franjo Bukal. Spomenuo je da će se dvorana, osim za potrebe škole, ovu dvoranu moći će koristiti i mnogobrojni mještani i članovi 16 udruga, u stvaranju novih sportskih prvaka, ali omogućiti će se prije svega djeci da više ne moraj gubiti vrijeme hodajući po suncu i kiši od škole do dvorane.

Osnovna škola Orehovica danas ima 308 učenika. Škola već niz godina povlači sredstva iz raznih natječaja kojima se ostvaruju ciljevi Nacionalne strategije za obrazovanje Roma. Danas je prepoznata kao primjer dobre prakse u radu s učenicima romske nacionalne manjine i njihovoj integraciji u širu društvenu zajednicu. U ovoj školskoj godini škola je u eksperimentalnom programu “Škola za život“, te provodi program predškole i produženog boravka.

Općina Orehovica će i dalje nastaviti ulagati u obrazovanje, te će kao i proteklih godina osigurati prijevoz za učenike, sufinancirati nabavu udžbenika i bilježnica te financirati prehranu za sve učenike OŠ Orehovica.

Ovu svečanost su uz učenike, učitelje i mnogobrojne mještane, uveličali potpredsjednik vlade i ministar graditeljstva Predrag Štromar, ministrica znanosti i obrazovanja Blaženka Divjak, saborske zastupnice Bernarda Topolko i Sunčana Glavak, saborski zastupnik Branimir Bunjac, pomoćnik ministrice Vlado Prskalo, međimurski župan Matija Posavec sa svojim zamjenicima Sandrom Herman i Josipom Grivecom, općinski načelnik Franjo Bukali sa zamjenicima Dijanom Novak i Markom Balog, predsjednik Općinskog vijeća Marko Hunjadi, Aleksa Đokić iz Vladina ureda za ljudska prava i nacionalne manjine, načelnik PU Međimurske Ivan Sokač i njegov zamjenik Vladimir Faber, vijećnici Skupštine Međimurske županije i vijećnici Općinskog vijeća Općine Orehovica i mnogi drugi. Svoju radost otvaranjem dvorane iskazali su i mali zboraši i tamburaši OŠ Orehovica, Ida Hlapčić, kao i Karolina Matjašec bivša učenica , a danas je studentica solo pjevanja i glazbene pedagoginje u Puli.

Autor fotografija je list Međimurje

9. sjednica Vijeća Općine Orehovica

Dnevni red 9. sjednice.pdf 892 kB
Zapisnik 9. sjednice.docx 101 kB
Odluke 9. sjednice.zip 2159 kB

Pozivaju se svi OPG-ovi ekonomske veličine do 3.999 EUR-a s područja Općine Orehovica da se jave u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica radi dogovora vezanog za prijave na Natječaj za financiranje projekata u 2018. godini prema Programu za financiranje projekata lokalne infrastrukture i ruralnog razvoja na područjima naseljenim pripadnicima romske nacionalne manjine. 

Svrha ovog Natječaja je dodjela bespovratnih sredstava od strane Ministarstva poljoprivrede. Pravo na bespovratna sredstva imaju OPG-ovi, ekonomske veličine 3.999 EUR-a standardnog ekonomskog rezultata (SO). Detaljnije informacije i postupak prijave će biti izloženi na dogovorenom sastanku.

Molimo sve zainteresirane da se jave što prije.

Kontakt Jedinstvenog upravnog odjela:

Nadamo se suradnji i što većem broju zaineresiranih subjekata.

U nedjelju 26. kolovoza 2018. u Podbrestu će se održati proštenje Marije Kraljice. Svete mise trodnevnice predvodit će vlč. Dragutin Goričanec. U subotu nakon sv. mise bit će procesija sa svijećama i kipom Blažene djevice Marije uz pratnju i osiguranje DVD Podbrest. U povorci će se iza Blažene djevice Marije naći predstavnici općinske i mjesne vlasti te Udruge s područja Podbresta: Udruga žena Brest, NK Budućnost i predstavnici DVD Podbrest.

U 10 sati je glavna misa povodom proštenja, a sve će završiti nogometnom utakmicom 2. ŽNL Međimurja, u kojoj domaćini NK Budućnost idu u lov za prve bodove ove sezone protiv NK Mladosti iz Dekanovca. Utakmica počinje u 17,30 sati.

– Navratite ovih dana u Podbrest, pozivaju župnik župe Orehovica vlč. Damir Slamek i predsjednik VMO Podbrest Želimir Halić.

Dana 21. kolovoza 2018. godine potpisan je Sporazum između Općine Orehovica i DVD Vularija kojim je Općina donirala novčana sredstva u iznosu od 268.200,00 kuna za nabavu vatrogasnog vozila i visokotlačnog sistema i rasvjete. Sredstva su prebačena na račun Vatrogasne zajednice Međimurske županije koja će ubrzo i nabaviti predmetno vozilo i dodatnu opremu. Sporazum su svečano potpisali načelnik Općine Orehovica Franjo Bukal i predsjednik DVD Vularija Kristijan Železnjak, a uz predsjednika bili su prisutni i Zlatko Orsag, kao predsjednik Nadzornog odbora DVD Vularija, tajnik Sven Pintarić i član Predsjedništva Marko Horvat. Načelnik Franjo Bukal naglasio je da se kupnjom vatrogasnog vozila i opreme smanjuje rizik od štete samo ako vatrogasci djeluju s pažnjom i na vrijeme. Ovo je još jedan korak bliže da sva tri DVD-a s područja Općine Orehovica budu maksimalno opremljena i da mogu djelovati i odgovoriti na sve izazove. Po samom potpisivanju Sporazuma su i razmijenili riječi zahvale na suradnji i podršci, i istaknuli da će i dalje činiti sve da se ta suradnja nastavi u budućnosti po bilo kojoj nedaći.

Obavještavaju se mještani Općine Orehovica da je započela podjela Izjava o načinu korištenja javne usluge prikupljanja miješovitog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada od strane koncesionara GKP ČAKOM d.o.o.

Popunjene Izjave možete ostaviti u prostorijama Općine Orehovica, u prostorijama Metss-a u Podbrestu, Orehovici i Vulariji u zasebnim kutijama.

Komunalni redar

Pozivaju se svi poduzetnici s područja Općine Orehovica da se jave u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica radi dogovora oko sastanka vezanog za prijave na Program ,,Razvoj malog i srednjeg poduzetništva i obrta na područjima naseljenim pripadnicima nacionalnih manjina’’.

Svrha ovog Programa je dodjela bespovratnih sredstava od strane Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta. Pravo na bespovratna sredstva imaju mikro, mala i srednja poduzeća (isključivo obrti, trgovačka društva i zadruge), osim onih kojima je pretežita djelatnost sukladno Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD 2007, iz Područja A – poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo.

Detaljnije informacije i postupak prijave će biti izloženi na dogovorenom sastanku.

Molimo sve zainteresirane da se jave što prije jer se prijave počinju zaprimati već od 27. kolovoza 2018.g.!

Kontakt Jedinstvenog upravnog odjela:

Nadamo se suradnji i što većem broju zaineresiranih subjekata.

Poziv na sastanak.pdf 500 kB

Nabava igrala za dječja igrališta

Općina Orehovica je, brinući se za djecu sa svojeg područja, krenula u nabavu 24 dječjih igrala koja će dopuniti dva postojeća, ali i formirati dva nova dječja igrališta. Trenutno je potpisan ugovor s tvrtkom ,,Mala Mima” j.d.o.o., kao najpovoljnijim ponuđačem, za nabavu istih te bi igrala trebala biti postavljena kroz mjesec-dva. Ukupna vrijednost investicije je 123.000,00 kn (sto dvadeset tri tisuće kuna), iznos u koji je uračunat i PDV od 25% (98.400,00 kn + 24.600,00 kn PDV).

Zavažanje poljskih putova

Početkom 6. mjeseca provedena je bila jednostavna javna nabava glede zavažanja poljskih putova na području Općine Orehovica. Putevi koji će se zavažati određeni su u suradnji s mjesnim odborima i dobar su primjer suradnje na lokalnoj razini. Po provedenom postupku i odabiru najpovoljnijeg izvođača, sredinom srpnja se pristupilo samim radovima, a isti će biti gotovi već do 21. srpnja. Zavoženo je bilo desetak kritičnih puteva na svakom od naselja, a ukupno je navoženo 2.200 tona, odnosno oko 1580 m3. Vrijednost investicije s PDV-om iznosi 159.750,00 kn (127.800,00 kn + 31.950,00 kn PDV-a)

Uređenje vanjskog prostora Doma kulture i Crkve u Podbrestu

Što se tiče najveće investicije za ovu godinu, uređenje vanjskog prostora Doma kulture i Crkve u Podbrestu, proveden je postupak javne nabave, odabran je izvođač radova Tegra d.o.o. i s njima će biti sklopljen ugovor za izvođenje radova. S radovima bi se počelo odmah po sklapanju ugovora. Ukupna vrijednost samog projekta je 790.263,21 kn s PDV-om (632.210,57 kn + 158.052,64 kn PDV-a), a od toga je Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja po sporazumu dodijelilo 405.000,00 kn.

Kastracija i cijepljenje pasa u romskom naselju

Dana 18.07.2018. godine u Općini Orehovici se krenulo sa kastracijom i cijepljenjem pasa u romskom naselju. Predviđa se da će se, s obzirom na dinamiku i mogućnosti provođenja postupka, s istim završiti kroz tjedan dana. Ukupno će biti, što kastrirano i cijepljeno, što smješteno u sam azil, oko 180 pasa, a za što će Općina Orehovica morati izdvojiti značajna sredstva.

Komunalni redar

Uz sve je vrlo bitno i napomenuti da je Općina Orehovica zaposlila komunalnog redara koji će brinuti o održavanju komunalnog reda na području Općine. Uz to će pratiti pridržavaju li se poljoprivrednici agrotehničkih mjera usvojenih od strane Općinskog vijeća, a osobita pažnja će se usmjeriti pravilnom korištenju poljskih puteva i nerazvrstanih cesta na katastarskim česticama koje pripadaju Općini Orehovica. Također će se brinuti da se mještani pridržavaju reda, da se što efikasnije riješi problematika napuštenih pasa, ali i zapuštenih ili nedovoljno očišćenih zemljišta i divljih odlagališta.

Suzbijanje ambrozije

Obavještavaju se mještani i poljoprivrednici s područja Općine Orehovica da su obvezni pravovremeno suzbijati i uništavati ambroziju i druge štetne korove u svojim domaćinstvima, livadama, njivama, građevinskim parcelama i ostalim površinama u njihovom vlasništvu.

U slučaju ne postupanja po ovoj Obavijesti komunalno redarstvo Općine Orehovica provodit će zakonske mjere.

Odluka o imenovanju osobe zaslužene za nepravilnosti nalazi se u prilogu.

Osoba za nepravilnosti.pdf 535 kB

Raspored korištenja mobilnog reciklažnog dvorišta nalazi se u prilogu.

Raspored korištenja mobilnog reciklažnog dvorišta.pdf 33 kB