Poziv na Orehijadu 2018.

Povodom Dana sestrinstva 10.05.2018. od 08.30 do 10.00 h organizira se besplatno mjerenje krvnog tlaka i šećera u krvi u prostoru NK „Budućnost“ u Podbrestu.

Obavještavamo vas da će tvrtka Bioinstitut d.o.o. na području Općine Orehovica u ponedjeljak 07.05.2018. godine provesti zaprašivanje komaraca, koje će se provoditi u vremenu od 18.30 do 20.00 sati.

Revoske Novine – broj 14

Četrnaesti broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine

 

Uskrsna čestitka 2018.

Na temelju provedenog javnog poziva za financiranje projekata i programa u 2018. godini, u ponedjeljak 12.03.2018. godine održano je potpisivanje Ugovora o izravnoj dodjeli financijskih sredstava udrugama/organizacijama civilnog društva za programe i projekte od interesa za Općinu Orehovica u 2018. godini.

Zbog odsutnosti općinskog načelnika, predstavnike udruga pozdravio je predsjednik Općinskog vijeća Općine Orehovica, Marko Hunjadi. Potpisivanju istih pristupile su sljedeće udruge:

  • NK BUDUĆNOST Podbrest
  • SPORT ZA SVE
  • NK CROATIA Orehovica
  • MEĐIMURSKI POTROŠAČ
  • UDRUGA ŽENA „BREST“ Podbrest
  • OREHOVICA WIRELESS
  • UDRUGA UMIROVLJENIKA
  • UDRUGA SLIJEPIH

Udruge su prema ugovoru o izravnoj dodjeli sredstava za projekte obvezne predati opisni i financijski izvještaj projekta mjesec dana nakon provedene aktivnosti, a najkasnije do 30.01.2019. godine.

Dana 03. ožujka 2018. godine u Općinskoj vijećnici Općine Orehovica održana je konstituirajuća sjednica Savjeta mladih Općine Orehovica. Sjednicu je sazvao predsjednik Općinskog vijeća Općine Orehovica, Marko Hunjadi koji je otvorio i vodio sjednicu do izbora predsjednika Savjeta mladih. Sjednici je prisustvovala i zamjenica načelnika Općine Orehovica Dijana Novak.

Za predsjednicu Savjeta mladih Općine Orehovica odabrana je Julia Martinec iz Orehovice, a Ivana Čurila iz Vularije izabrana je za zamjenicu predsjednice. Ranije je Općinsko vijeće Općine Orehovica za članove Savjeta mladih Općine Orehovica izabralo sljedeće članove i njihove zamjenike: Julia Martinec (član), Željka Ivanušić (zamjenik člana), Ivana Čurila (član), Branka Klinec (zamjenik člana), Valentina Bratuša (član), Jana Kovač (zamjenik člana), Karlo Kocijan (član), Leonardo Ružić (zamjenik člana) te Denis Višnjić (član) i Filip Martinec (zamjenik člana).

Prema Zakonu o Savjetima mladih (“Narodne novine“ broj 41/14.) i Odluci o osnivanju Savjeta mladih Općine Orehovica („Službeni glasnik Međimurske županije“ broj 16/14.) novi saziv ima pet članova i zamjenika članova kojima mandat traje tri godine.

Savjet mladih Općine Orehovica je savjetodavno tijelo Općine Orehovica koje promiče i zagovara prava, potrebe i interese mladih u cilju njihovog sudjelovanja u odlučivanju o upravljanju javnim poslovima od interesa i značaja za mlade, aktivno uključivanje mladih u javni život te informiranje i savjetovanje mladih Općine Orehovica.

Savjet mladih svojim djelovanjem, prijedlozima i mišljenjima ima utjecaj na pripremu, donošenje i provedbu odluka Općinskog vijeća koje su od interesa za mlade, a time i na bolji položaj mladih u lokalnoj sredini i rješavanje problema mladih.

Hrvatska elektroprivreda d.d. raspisala 01.03.2018. godine Natječaj za dodjelu donacija ustanovama, udrugama i drugim organizacijama civilnog društva u 2018. godini. Više informacija na ovoj poveznici.

Odluka o programima i projektima kojima su odobrena financijska sredstva za 2018. godinu

Odluka o odobrenim sredstvima za 2018.pdf 157 kB

Kako bi pomogla poljoprivrednicima i ostalim proizvođačima hrane sa svog područja da lakše prodaju svoje proizvode, Općina Orehovica i ove godine nastavlja suradnju u projektu FINOTEKA.com. Tako će proizvođači s područja Općine moći promovirati svoje proizvode na Centralnom mjestu tržišta domaće hrane u RH.

Na internet stranici www.finoteka.com svi proizvođači hrane s područja Općine Orehovica mogu POTPUNO BESPLATNO prezentirati svoje proizvode, kao što i svi kupci mogu besplatno pretraživati njihovu ponudu. Stoga se pozivaju svi
proizvođači da se prijave u projekt Finoteka.com što prije, kako bi pronašli potencijalne kupce.

Osim povezivanja velikog broja proizvođača i kupaca u Hrvatskoj i Sloveniji, Finoteka.com nastoji domaće proizvode plasirati u Austriji i Njemačkoj.

  1. Javna rasprava o Nacrtu Plana gospodarenja otpadom Općine Orehovica za razdoblje 2018.-2023. godine (dalje u tekstu Nacrt Plana), trajat će od 16. veljače 2018. do 19. ožujka 2018. godine, radi pribavljanja mišljenja, prijedloga i primjedbi o istom.
  2. U navedenom razdoblju za sve zainteresirane osobe osiguran je javni uvid u Nacrt Plana u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, Orehovica, svaki radni dan od 08:00 do 15:00 sati.
  3. Obrazac za prikupljanje mišljenja, primjedbi i prijedloga na Nacrt Plana gospodarenja otpadom treba dostaviti u pisanom obliku na adresu Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica ili na e-mail: opcina-orehovica@ck.t-com.hr.
  4. Nacrt Plana i obrazac za sudjelovanje u javnoj raspravi, mogu se preuzeti u prilogu.
  5. Mišljenja, primjedbe i prijedlozi koji nisu čitko napisani, potpisani i dostavljeni u roku neće se uzeti u obzir.
    Mišljenja, primjedbi i prijedlozi dostavljeni nakon navedenog roka neće se uzeti u obzir.
Nacrt plana gospodarenja otpadom Općina Orehovica 2018.-2023.pdf 1486 kB
Odluka o javnoj raspravi.docx 14 kB
Obrazac sudjelovanja u javnoj raspravi.docx 15 kB
Obrazac izvješća o javnoj raspravi Plana gospodarenja otpadom OO.pdf 756 kB
Odluka – procjena utjecaja na okoliš za PGO za razdoblje 2018 do 2023.pdf 1401 kB

Imenuje se povjerenstvo koje pregledava, ocjenjuje i predlaže programe i projekte za sufinanciranje iz proračuna Općine Orehovica, a na osnovu raspisanog Javnog poziva korisnicima proračuna Općine Orehovica za dostavu prijava za financijske potpore projektima i programima, u sljedećem sastavu:

  1. Branko Sušec
  2. Nikola Bukal
  3. Erika Baranašić

Više informacija u prilogu.

Odluka o imenovanju stručnog povjerenstva za procjenu projekata.docx 14 kB

Ovom Odlukom se propisuje pružanje javne usluge prikupljanja miješanog komunalog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada (dalje u tekstu: javna usluga) te povezane usluge odvojenog prikupljanja otpadnog papira, metala, stakla, plastike, tekstila, problematičnog otpada i krupnog (glomaznog ) otpada (dalje u tekstu: povezana usluga s javnom uslugom).

Ova Odluka sadrži:

  • kriterij obračuna količine otpada,
  • standardne veličine i druga bitna svojstva spremnika za skupljanje otpada,
  • namjanju učestalost odvoza otpada prema područjima,
  • obračunska razdoblja kroz kalendarsku godinu,
  • davatelja javne usluge i područje pružanja javne usluge,
  • obveze davatelja usluge i obveze korisnika usluge,
  • odredbe o načinu provedbe javne usluge i usluge povezane s javnom uslugom,
  • odredbe o provedbi ugovora koje se primjenjuju u slučaju nastupanja posebnih okolnosti (elementarna nepogoda, katastrofa i sl.),
  • odredbe o načinu podnošenja prigovora i postupanju po prigovoru građana i korisnika na neugodu uzrokovanu sustavom sakupljanja komunalnog otpada,
  • odredbe o uvjetima za pojedinačno korištenje javne usluge,
  • odredbe o prihvatljivom dokazu izršenja javne usluge za pojedinog korisnika javne usluge,
  • odredbe o cijeni javne usluge i o cijeni obvezne minimalne javne usluge,
  • način određivanja udjela korisnika javne usluge u slučaju kad su korisnici javne usluge kućanstva i koriste zajednički spremnik, a nije postignut sporazum o njihovim udjelima,
  • način određivanja udjela korisnika javne usluge u slučaju kad su korisnici javne usluge kućanstva i pravne osobe ili fizičke osobe – obrtnici i koriste zajednički spremnik, a nije postignut sporazum o njihovim udjelima,
  • odredbe o ugovornoj kazni,
  • kriterij za određivanje korisnika usluge u čije ime Općina Orehovica preuzima obvezu plaćanja cijene za javnu usluga.

Prilog ove Odluke su Opći uvjeti ugovora s korisnicima (Dodatak I.) i Popis reciklažnih dvorišta i naselja na području na kojima je uspostavljeno reciklažno dvorište sa popisom naselja u kojima je uspostavljeno prikupljanje otpada putem mobilnog reciklažnog dvorišta te popis lokacija sa spremnicima za odvojeno prikupljanje otpadnog papira, metala, stakla, plastike i tekstila na javnoj površini (Dodatak II.).

Tekst ostatka odluke nalazi se u prilogu.

Prikupljanje miješanog kom. otpada i biorazgradivog kom. otpada.docx 40 kB