Javna rasprava o prijedlogu IV. Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica
Na temelju članka 96. stavka 3. Zakona o prostornom uređenju („Narodne novine“ broj 153/13, 65/17, 114/18, 39/19, 98/19) i Zaključka načelnika Općine Orehovica, Klasa: 350-02/20-01/02, Urbroj: 2109/22-01-21-88 od 23. veljače 2021., objavljuje se
JAVNA RASPRAVA O PRIJEDLOGU IV. IZMJENA I DOPUNA PROSTORNOG PLANA UREĐENJA OPĆINE OREHOVICA
(„Službeni glasnik Međimurske županije“ br. 4/06, 4/13, 8/15, 14/16)
Javna rasprava će trajati od 03.2021. do 12.03.2021.
Javni uvid u Prijedlog IV. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica („Službeni glasnik Međimurske županije“ br. 4/06, 4/13, 8/15, 14/16) moći će se izvršiti za vrijeme trajanja javne rasprave u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica svakog radnog dana u uredovno radno vrijeme i na web stranicama Općine Orehovica orehovica.hr, te izrađivača plana (www.urbia.hr).
Javno izlaganje prijedloga IV. izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica organizirat će se u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica i to 08.03.2021. g. (ponedjeljak) u 13:00 sati.
Primjedbe i prijedloge sudionici mogu davati tijekom javne rasprave, zaključno sa 12.03.2021. godine i to na slijedeći način:
- postavljanjem pitanja tijekom javnog izlaganja o predloženim rješenjima,
- davanjem prijedloga i primjedbi u zapisnik za vrijeme izlaganja,
- upućivanjem pismenih prijedloga i primjedbi Općini Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica.
Prijedlozi i primjedbe koji nisu dostavljeni u roku ili nisu čitljivo napisani, ne moraju se uzeti u obzir u pripremi Izvješća o javnoj raspravi. Podnositelji trebaju na podnesku navesti adresu za dostavu odgovora.
Klasa: 350-02/20-01/02
Urbroj: 2109/22-01-21-89
Orehovica, 23.02.2021.
26. sjednica Vijeća
26. sjednica Općinskog vijeća Općine Orehovica
Zapisnik 26. sjednice.pdf | 335 kB |
Odluke 26. sjednice.zip | 702 kB |
Obavijest i naputak u vezi paljenja vuzmenki 2021.
Približavanjem najvećeg kršćanskog blagdana Uskrsa, podsjećamo građane da se u cilju smanjenja širenja bolesti COVID- 19 i dalje drže mjera koje su na snazi, a tiču se socijalnog distanciranja i nezadržavanja na javnim prostorima.
U svezi uskrsnih običaja – paljenja vuzmenki, ove godine zbog aktualne zdravstvene i sigurnosne situacije, njegovanje ove tradicije nužno je odgoditi do ukidanja mjera na državnoj razini, stoga se obaviještavaju mještani Općine Orehovica kako je zabranjeno paliti vuzmenke na predviđenim lokacijama u Orehovici, Podbrestu i Vulariji.
Obaviještavaju se mještani Općine Orehovica da biljne ostatke od obrezivanja drveća iz vrtova mogu u vremenu od 25.02.2021. do 25.03.2021. dovoziti na lokacije predviđene za vuzmenke i to:
- Orehovica- kod groblja
- Vularija – staro nogometno igralište
- Podbrest – kraj Dravske ulice
Upozoravaju se mještani da je dozvoljeno dovoziti samo biljne ostatke od obrezivanja drveća iz vrtova, dok je dovoz bilo kakvog otpada uključujući i biorazgradivi otpad strogo zabranjen, a spaljivanje istog kažnjivo sukladno Odluci o komunalnom redu.
Sve vrste otpada moraju se zbrinjavati sukladno Odluci o načinu pružanja javnih usluga prikupljanja miješanog komunalnog otpada i biorazgradivog komunalnog otpada na području Općine Orehovica. Na predviđemim lokacijama vuzmenki biljnji ostaci će se kontrolirano spaliti uz nadzor nadležnog DVD-a.
Popis sponzorstva i donacija u 2020. godini
Javni poziv za prijavu za financiranje projekata i programa u 2021.
JAVNI POZIV KORISNICIMA PRORAČUNA OPĆINE OREHOVICA ZA DOSTAVU PRIJAVA
ZA FINANCIJSKE POTPORE PROJEKTIMA I PROGRAMIMA ZA 2021. GODINU
Predmet ovog Javnog poziva je prikupljanje pisanih prijedloga programa i projekata svih korisnika Proračuna Općine Orehovica iz područja društvenih djelatnosti za financiranje iz Proračuna Općine Orehovica za 2021. godinu, sukladno Odluci o kriterijima za određivanje prioriteta za dodjelu financijskih sredstava programima i projektima od interesa za Općinu Orehovica od 01.12.2016. godine
Ukupno planirana vrijednost natječaja je 100.000,00 kuna.
Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti po pojedinom projektu je 1.000,00 kuna, a najveći iznos po pojedinom projektu je 20.000,00 kuna.
Prijave se podnose za sljedeća područja:
- predškolski odgoj,
- obrazovanje,
- kultura,
- tehnička kultura,
- socijalna skrb i zdravstvena zaštita, zaštita životinja
- sport,
- ostalo
Više informacija nalazi se u dokumentima u privitku.
Repriza emisije Lijepom našom: Orehovica
Poštovane sumještanke i sumještani,
Poziv mještanima za razgledavanje i preuzimanje knjiga
Vijeće Mjesnog odbora Palovec u suradnji s Udrugom oboljelih od leukemije i limfoma primilo je vrijednu donaciju knjiga Policijske uprave osječko-baranjske. Mnogobrojni naslovi različitih žanrova razveselili su mještane koji su imali jedinstvenu priliku besplatno upotpuniti svoje kućne biblioteke, a vjerujemo da bi i mještani naše općine zasigurno bili zainteresirani pregledati dostupne naslove i besplatno uzeti nekoliko primjeraka knjiga koje ih zanimaju. Stoga pozivamo sve zainteresirane mještane da se jave na broj Općine Mala Subotica 040/631-700 te dogovore odgovarajući termin za razgledavanje i preuzimanje knjiga.
Videografika „Važnost obrazovanja”
Predstavljamo vam videografiku, nastalu u okviru projekta „Uključivanje Roma – Ispunjavanje preduvjeta za učinkovitu provedbu politika usmjerenih na nacionalne manjine – Faza I“ kojeg provodi Ured za ljudska prava i prava nacionalnih manjina Vlade RH. Projekt je sufinanciran sredstvima Europskog socijalnog fonda, a cilj mu je doprinijeti uključivanju Roma/kinja u hrvatsko društvo.
Prepoznajući obrazovanje kao ključan korak ka postizanju veće uključenosti u sva druga područja života, projekt je uvelike usmjeren upravo na ovo područje. Sa svrhom promicanja obrazovanja izrađena je priložena videografika koja ističe njegove važnosti te daje pregled prava i pogodnosti koje postoje u sustavu obrazovanja.
Videografika „Važnost obrazovanja“: https://www.youtube.com/watch?v=BNULolNtcD4
Pravilnik o korištenju službenih automobila
Godišnji plan financiranja projekata udruga i klubova u 2021.
Načelnik Općine Franjo Bukal ponosan na žitelje Općine
Dan nakon razornog potresa koji je zadesio Sisačko Moslavačko Županiju u organizaciji udruga, vatrogasaca, osnove škole, Općine te volontera u Orehovici, Podbrestu i Vulariji prikupljale su se donacije mještana. Odaziv je bio veliki, mještani su donirali prehrambene, higijenske i tekstilne proizvode, dječju hranu, pakete svježeg povrća, voće, krumpir, grijalice i deke.
Vrijednosti robe je 43.000,00 kuna a roba je odvezena vatrogasnim i privatnim vozilima i predana Crvenom križu Međimurske Županije u dvorani Mesap Nedelišće.
Na inicijativu Obrta Krovopokrivača” RUŠT “iz Podbresta dana 31.12.2020. devet njihovih djelatnika krenulo je na pogođena područja sa svojim kamionom i kombijem punima potrebitog građevinskog materijala (crijepom, ciglom, drvenom građom, pokrovnom folijom…) i sanirali 7 krovišta i dimnjaka.
Uvidjevši koliko je objekata potrebito sanirati i na zamolbu potrebitih, odlučili su se na ponovni odlazak, ovaj puta u sastavu 26 mladih muških i 4 žene. Krenuli su 02.01.2021. u 4h, kako bi nastavili dobro djelo na sanaciji krovišta, pa su tako radili sve do 17 sati u naseljima: Jabukovac, Veliki Šušnjar, Gornja i donja Baćuga, Pecki, Lušćani, Grabovac Banski i u Petrinji. Sanirali su 17 krovova i dimnjaka. Ovaj put osim materijala prevozili su i prehrambene i druge potrepštine vrijednosti oko 6 tisuća kuna koje su žene podijelile potrebitim obiteljima. Akciji se pridružila i firma Reciklaža Mišić koja je za sva vozila od kamiona sa dizalicom, 2 kombija i osobnih vozila osigurala gorivo kao i gore spomenute prehrambene proizvode.
Toga dana na okupljalištu pridružili su se organizatorima humanitarne akcije 9 vatrogasaca iz DVD-a Štefanca pa je sveukupno na obnovi radilo 39 vrijednih ljudi velikoga SRCA.
Stoga se zahvaljujem svim dobrim ljudima na donacijama, udrugama, vatrogascima, osnovnoj školi i volonterima, što su profesionalno odradili ovu humanitarnu akciju. Posebno od srca zahvaljujem mladim građevinarima firme RUŠT i Reciklaži MIŠIĆ što su uz sebe poveli i druge mlade i što su se bez ustručavanja odazvali pozivu da svojim znanjem, vrijednim rukama doprinesu da obitelji sa pogođenog područja mogu nastaviti živjeti u svojim kućama.
VELIKO VAM HVALA OD SRCA, PONOSAN SAM NA SVE VAS!
Načelnik Franjo Bukal
POMOĆ ZA STRADALE U POTRESU U SISAČKO – MOSLAVAČKOJ ŽUPANIJI
Molimo sve građane i udruge s područja Općine Orehovica da svoje donacije donesu u prostorije Nk Budućnosti u Podbrestu, Društvenog doma u Vulariji, i u dvoranu kod stare škole u Orehovici u srijedu i četvrtak (30.12.2020. i 31.12.2020.). Donacije možete donijeti danas 30.12.2020. u vremenu od 13:00 -17:00 sati i sutra 31.12.2020. u vremenu od 09:00- 12:00 sati.
Molimo da se prikupljaju sljedeće namirnice koje su sada najpotrebnije obiteljima, a informacije dolaze s terena u potresom pogođenim područjima i Crvenog križa. Ukoliko će paket biti zatvoren, molim da na paketu napravite popis namirnica. U obzir dolaze samo originalno zapakirane namirnice i oprema.
Općina Orehovica će organizirati prijevoz i dostavu pomoći najpotrebitijima na područjim pogođenim potresom i izvjestiti o učinjenom. Hvala svima od srca!
POPIS PROIZVODA:
PREHRAMBENI PROIZVODI
1. Brašno tip 550 glatko 1kg
2. Ulje biljno ili suncokretovo 1lit
3. Riža 1kg
4. Šećer 1kg
5. Sol kuhinjska sitna 1kg
6. Tjestenina makaroni ili špageti
7. Juha vrećica
8. Riblja konzerva
9. Mesna konzerva
10. Slatki namaz marmelada, čokoladni i sl.
11. Mlijeko trajno 1lit
12. Kruh dvopek, toast i sl.
13. Voda pakiranja 0,5, 1, 1,5, 5 lit
14. Suho voće
15. Orašasti plodovi orah, badem, lješnjak i sl.
HIGIJENSKI PROIZVODI
1. Sapun za ruke
2. Šampon za kosu
3. Pasta za zube
4. Četkica za zube
5. Brijač jednokratni
6. Maramice suhe
7. Maramice vlažne
8. Toaletni papir u rolama
9. Higijenski ulošci
10. Štapići za čišćenje uha dječji
OSOBNA ZAŠTITNA OPREMA
1. Medicinska maska
2. Zaštitno odijelo
3. Rukavice
4. Naočale ili štitnik za oči
5. Pregača
6. Alkoholni dezinficijens za ruke (antiseptik, antibakterijski)
7. Maramice na bazi alkohola
8. Sredstvo za dezinfekciju prostora
Radno vrijeme općinskog ureda za vrijeme praznika
Radno vrijeme općinskog ureda za vrijeme praznika
- 24.12.2020. 7:00 – 13:00
- 25.12.2020. NE RADI
- 26.12.2020. NE RADI
- 27.12.2020. NE RADI
- 28.12.2020. 7:00 – 15:00
- 29.12.2020. 7:00 – 15:00
- 30.12.2020. 7:00 – 15:00
- 31.12.2020. 7:00 – 13:00
- 01.01.2020. NE RADI
- 02.01.2020. NE RADI
- 03.01.2020. NE RADI
- 04.01.2020. 7:00 – 15:00
- 05.01.2020. 7:00 – 15:00
- 06.01.2020. NE RADI
ZA HITNE SLUČAJEVE, UKOP, NEPOGODE, NAZVATI NA BROJ 091 5349 354, NAČELNIK
25. sjednica Vijeća
25. sjednica Općinskog vijeća Općine Orehovica
Zapisnik 25. sjednice.pdf | 319 kB |
Odluke 25. sjednice.zip | 317 kB |