Općina Orehovica provodi humanitarnu akciju ”Obitelj Pilić – za obiteljsku kuću” u svrhu prikupljanja novčanih sredstava za dovršetak obiteljske kuće tragično preminulog Martina Pilića (28). Martin je bio suprug i otac dviju djevojčica u starosti od 2 i 3 godine.

Stara obiteljska kuća koju je Martin krenuo obnavljati i adaptirati trenutno ne zadovoljava osnovne uvjete za život te su potrebni daljnji građevinski i adaptacijski radovi.

Stoga molimo sve građane, fizičke i pravne osobe, koji su u mogućnosti da na bilo koji način doprinesu što bržem prikupljanju sredstava za dovršetak kuće kako bi se unesrećenoj obitelji omogućili uvjeti za normalan i dostojanstven život.

Općina Orehovica poziva sve koji su voljni pomoći da odabrani novčani iznos uplate na sljedeći žiro račun otvoren u svrhu provođenja humanitarne akcije:

Privredna Banka Zagreb
IBAN računa: HR47 2340 0091 5110 7712 0
SWIFT CODE: PBZGHR2X

Humanitarna akcija trajat će u razdoblju od 6. srpnja do 30. rujna 2020. godine te molimo sve ljude dobre volje i velikog srca da se uključe humanitarnu akciju u što većem broju kako bismo u navedenom razdoblju prikupili dovoljno sredstava za dovršetak obiteljske kuće te ostvarili Martinovu želju.

Sva prikupljena financijska sredstva Općina će isplatiti izvođačima radova temeljem pristiglih ponuda.

Zahvaljujemo se svim građanima, svim pravnim osobama te obrtnicima, koji prepoznaju naš trud i nastojanje da se pomogne našim sugrađanima u teškoj životnoj situaciji.

Izvornici izjava o prihvaćanju dužnosti člana/zamjenika člana biračkog odbora dostavljaju se:

  • do 26. lipnja 2020., u prostore Općine Orehovica u vremenu od 07,00 do 14,00 sati (Mateja Topolko Drvoderić ili Žaklina Vađunec)
  • 27. lipnja 2020. u prostore Općine Orehovica od 9,30 do 12,00 sati (dežurne osobe Općinskog izbornog povjerenstva)
  • prema dogovoru, ali najkasnije do 12,00 sati 27. lipnja 2020. na mob. 098 389 459 (Smiljana Sušec)

Iznimno, Izjave možete dostaviti elektronskom poštom na adresu oip.orehovica@izbori.hr , a izvornik treba dostaviti na edukaciju koja će se u prostorima Općine Orehovica održati 3. srpnja 2020. održati prema rasporedu koji će naknadno biti objavljen.

Predsjednica OIP Općine Orehovica

Smiljana Sušec dipl. iur.

Na temelju provedenog javnog poziva za financiranje projekata i programa u 2020. godini, u utorak 10.06.2020. godine u Općinskoj vijećnici Općine Orehovica održano je potpisivanje Ugovora o izravnoj dodjeli financijskih sredstava udrugama/organizacijama civilnog društva za programe i projekte od interesa za Općinu Orehovica u 2020. godini.
Načelnik Franjo Bukal pozdravio je sve prisutne predstavnike udruga čiji su projekti prepoznati kao kvalitetno osmišljeni programi i za čije su im aktivnosti u 2020. godini odobrena financijska sredstva te je istaknuo da ove godine, zbog nastale situacije s korona virusom, sredstva za udruge su minimalno umanjena iz razloga jer se neki projekti neće moći u potpunosti provesti, odnosno ne u onoj mjeri kako su to neke udruge prvotno planirale.

Odobreni su projekti slijedećih udruga:

  • KUD FIJOLICA, Orehovica
  • NK CROATIA Orehovica
  • NK BUDUĆNOST Podbrest
  • LOVAČKO DRUŠTVO „PREPELICA“ MALA SUBOTICA
  • UDRUGA ŽENA „BREST“ Podbrest
  • UDRUGA ZRINSKA GARDA Čakovec
  • UDRUGA SLIJEPIH MEĐIMURSKE ŽUPANIJE
  • DRUŠTVEO OSOBA S TJELESNIM INVALIDITETOM MEĐIMURSKE ŽUPANIJE
  • UDRUGA „POMOĆ NEIZLIJEČIVIMA“
  • DRUŠTVO POTROŠAČA MEĐIMURSKE ŽUPANIJE
  • UDRUGA „SPORT ZA SVE“ Orehovica

U proračunu je planirano 100.000,00 kuna, no dodijeljena su sredstva u ukupnom iznosu od 86.000,00 kn, za 12 projekata, za 11 udruga.
Nakon sklapanja ugovora, načelnik je još jednom čestitao svim prisutnim predstavnicima udruga te im zaželio uspješan rad u 2020. godini.
Udruge su zahvalile na dodijeljenim sredstvima te ukazale kako im u ovo vrijeme svaka potpora mnogo znači kako bi mogle nesmetano funkcionirati, a posebno su zahvalne što nismo odustali od financiranja njihovih projekata te obustavili javni poziv za financijske potpore projektima i programima za 2020. godinu.
Udruge su prema ugovoru o izravnoj dodjeli sredstava za projekte obvezne predati opisni i financijski izvještaj projekta mjesec dana nakon provedene aktivnosti, a najkasnije do 30.01.2021.godine.

Predsjednik Republike Hrvatske je dana 20. svibnja 2020. godine donio Odluku o raspisivanju izbora za zastupnike u Hrvatski sabor. Odluka je stupila na snagu 02. lipnja 2020. godine (NN, 62/20).

Sukladno članku 23. Zakona o registru birača (NN, 144/12, 105/15 i 98/19) dokumentima u privitku se obavještavaju birači o vremenu, mjestu i načinu rada nadležnih tijela, radi podnošenja zahtjeva za upis, dopunu ili ispravak podataka u registru birača te podnošenje zahtjeva za privremeni upis, prethodnu ili aktivnu registraciju birača.

Obavijest.pdf 695 kB
Objava biračima.pdf 132 kB

Revoske novine – broj 19

Devetnaesti broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine

Završeno je instaliranje pristupnih točaka i postavljenje opreme za javni bežični internet u sklopu projekta WiFi4EU na području Općine Orehovica. Pristupne točke instalirane su na ukupno 9 lokacija: Društveni dom Orehovica, zgrada Općine Orehovica, Ambulanta Orehovica, Školska dvorana, kontejner u romskom naselju, grobna kuća Orehovica, grobna kuća Podbrest, Dom kulture Podbrest, zgrada NK Budućnosti Podbrest, Društveni dom Vularija te Vatrogasni poligon u Vulariji. Provedbom projekta osiguran je visokokvalitetan besplatan pristup internetu za mještane Općine Orehovica i posjetitelje preko pristupnih točaka na gore navedenim lokacijama. Ukupna vrijednost investicije iznosi 112.478,75 kuna.

Iz europskog programa WiFi4EU osigurano je vaučerom 15.000 eura. Dakle, Europska unija financira troškove opreme i instaliranja pristupnih točaka bežičnom internetu, dok će Općina Orehovica financirati povezivost (internetska pretplata) i održavanje opreme za bežični internet mještana i posjetiteljima, u trajanju od najmanje tri godine.

21. sjednica Vijeća

Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je natječaj „Razvoj malog i srednjeg poduzetništva i obrta na područjima naseljenim pripadnicima nacionalnih manjina“ koji je namijenjen poduzetnicima koji djeluju u prve četiri skupine prema indeksu razvijenosti i s udjelom više od 5 % pripadnika nacionalnih manjina u stanovništvu. Iz Međimurske županije to su poduzetnici koji djeluju na području općina Orehovica, Podturen, Mala Subotica i Kotoriba.

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 50.000,00 kuna, dok je najviši iznos potpore 200.000,00 kuna. Intenzitet potpore označava udio sredstava s kojim davatelj potpore sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti do 100 % za SKUPINU A i 40 % za SKUPINU B.

Namjena sredstava:

SKUPINA A

  • ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje
  • ulaganje u razvoj novih proizvoda/usluga
  • prilagodba, uređenje i poboljšanje poslovnog i proizvodnog prostora

SKUPINA B

  • usluge korištenja vanjskih subjekata u razvoju proizvoda
  • marketinške aktivnosti i ulaganja za izlazak na nova tržišta
  • edukacija i stručno osposobljavanje vlasnika i zaposlenika

Prihvatljivi troškovi su:

  1. ulaganja u proizvode/usluge, proširenje ponude proizvoda/usluge, proširenje proizvodnje i pružanja usluga i/ili proširenje tržišta, uvođenje proizvoda/usluga na tržište, uključujući troškove vanjskih usluga u razvoju novog proizvoda/usluge,
  2. nabava strojeva i radnih strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalnih programa namijenjenih isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti,
  3. poboljšanje i prilagodba poslovnog prostora za obavljanje poslovne djelatnosti,
  4. usluge korištenja vanjskih subjekata u razvoju proizvoda (atestiranje opreme i instalacija, testiranje proizvoda, promotivne aktivnosti, grafička rješenja i inovacija u dizajnu proizvoda, ambalaži i dr.),
  5. marketinške aktivnosti (nastup na domaćim i inozemnim sajmovima (zakup, opremanje izložbenog prostora, korištenje vanjskih usluga pri istraživanju tržišta (benchmarking), stvaranje tržišne marke, oblikovanje proizvoda/usluge (dizajn), izrada web stranice i izrada promidžbenog materijala),
  6. edukacija i stručno osposobljavanje vlasnika i zaposlenika.

Prijave na natječaj se zaprimaju od 12. svibnja do 26. svibnja 2020.

Natječajna dokumentacija dostupna je na poveznici: https://www.mingo.hr/page/objava-otvorenog-javnog-poziva-za-program-razvoj-malog-i-srednjeg-poduzetnistva-i-obrta-na-podrucjima-naseljenim-pripadnicima-nacionalnih-manjina-za-2. Za više informacija o natječaju kontaktirajte nas mailom na izabela.pacandi@redea.hr ili telefonom: 040 395 580.

U privitku se nalazi Odluka o vodnom redarstvu. Ostale aktualne odluke možete pronaći na poveznici: https://civilna-zastita.gov.hr/vijesti/vijesti/priopcenje-za-medije-stozera-civilne-zastite-republike-hrvatske-od-28-travnja-2020/2442

Odluka o vodnom redarstvu.PDF 1279 kB

WiFi4EU povezan!

Povezivanje sa sustavom WiFi4EU je uspješno te sada možete koristiti besplatni pristup internetu.

Korisni linkovi:

Ukida se nužna mjera zabrane napuštanja mjesta prebivališta i stalnog boravka na području Međimurske županije. E-propusnica je potrebna samo za odlazak na područje druge županije. Više informacija u dokumentu u privitku.