Obrasci za lokalne izbore 2021.

Obrasci za postupak kandidiranja i za provedbu izbora članova općinskog vijeća – https://www.izbori.hr/site/UserDocsImages/2937

Obrasci za postupak kandidiranja i za provedbu izbora općinskih načelnika – https://www.izbori.hr/site/UserDocsImages/2938

Obrasci za postupak kandidiranja i za provedbu izbora zamjenika općinskog načelnika iz reda pripadnika nacionalnih manjina – https://www.izbori.hr/site/UserDocsImages/2939

U nedjelju, 16. svibnja 2021. godine, održat će se izbori za općinske načelnike, gradonačelnike i župane te njihove zamjenike, izbori za članove predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave te izbori za zamjenike općinskih načelnika, gradonačelnika i župana iz reda pripadnika nacionalnih manjina, odnosno iz reda pripadnika hrvatskog naroda.

Obavještavaju se birači da mogu izvršiti pregled, dopunu i ispravak podataka upisanih u registar birača.

Birači mogu pregledati svoje podatke upisane u registar birača putem poveznice Ministarstva pravosuđa i uprave: Registar birača.

Zahtjevi za dopunu ili ispravak podataka upisanih u registar birača mogu se podnositi do srijede 5. svibnja 2021. godine u nadležnim upravnim tijelima koja vode registar birača u županijama, odnosno u Gradu Zagrebu, prema mjestu prebivališta, u radno vrijeme nadležnog upravnog tijela.

Pozivaju se pripadnici nacionalnih manjina odnosno pripadnici hrvatskog naroda, koji će do dana održavanja izbora napuniti 18 godina da se izjasne o svojoj nacionalnoj pripadnosti pred nadležnim upravnim tijelom zaključno do srijede 5. svibnja 2021. godine.

Na dan izbora birači se ne mogu izjašnjavati o svojoj nacionalnoj pripadnosti. Iznimno, samo birači koji nisu upisani u registar birača, prilikom izdavanja potvrde za glasovanje na dan izbora, mogu se izjasniti o svojoj nacionalnoj pripadnosti.

Na lokalnim izborima mogu glasovati samo birači s prebivalištem u Republici Hrvatskoj i samo u mjestu svog prebivališta te koji imaju važeću osobnu iskaznicu.

Napominje se da se osobne iskaznice koje su istekle nakon 11. ožujka 2020. godine, kada je donesena Odluka o proglašenju epidemije bolesti COVID-19 uzrokovane virusom SARS-CoV-2, smatraju važećima pa će birači, kojima je osobna iskaznica istekla počevši od 11. ožujka 2020. godine, biti u popisu birača.

Birači za koje se, prilikom dolaska na biračko mjesto, utvrdi da nisu upisani u izvatke iz popisa birača, mogu na dan održavanja izbora dobiti potvrdu za glasovanje koju izdaju nadležna upravna tijela koja vode registar birača u županijama, odnosno u Gradu Zagrebu prema mjestu prebivališta birača.

Uvid u registar birača

Nadležna upravna tijela

Izbori za općinske načelnike, gradonačelnike i župane te njihove zamjenike te izbori za članove predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave:
Objava biračima

Izbori za zamjenike općinskih načelnika, gradonačelnika i župana iz reda pripadnika nacionalnih manjina, odnosno iz reda pripadnika hrvatskog naroda:
Objava biračima

Radno vrijeme Jedinstvenog upravnog odjela Općine Orehovica:

  • Ponedjeljak 07:00 – 15:00 sati
  • Utorak 07:00 – 15:00 sati
  • Srijeda 07:00 – 16:00 sati
  • Četvrtak 07:00 – 15:00 sati
  • Petak 07:00 – 14:00 sati

Predsjednica OIP-a Andreja Štefan 098/931 65 66
Petra Krčmar 098/516 605

DEŽURSTVO:

17.4. 2021. 09:00 – 12:00 sati
Andreja Štefan 098/931 65 66
Petra Krčmar 098/516 605

18.4.2021. 09:00 – 12:00 sati
Ivana Husić -095/ 815 77 03
Robert Poljak 098/ 980 61 94

Hrvatski zavod za socijalni rad, Područni ured Prelog

Broj telefona (centrala):  040 851-062

 

28. sjednica Vijeća

28. sjednica Općinskog vijeća Općine Orehovica

Dnevni red 28. sjednice.pdf 43 kB
Zapisnik 28. sjednice.pdf 319 kB
Odluke 28. sjednice.zip 120 kB

Centar za vozila Hrvatske – Stanica za tehnički pregled vozila „Centar“ Čakovec obavještava vlasnike traktora da će obavljati tehnički pregled traktora i traktorskih prikolica u Orehovici dana 23.04.2021.g. (petak) od 08.00 h do 14.00 h, na parkiralištu kod sportsko-vatrogasnog objekta na adresi N. Tesle 25, Orehovica.

Uskršnja čestitka 2021.

27. sjednica Vijeća

27. sjednica Općinskog vijeća Općine Orehovica

Zapisnik 27. sjednice.docx 86 kB
Odluke 27. sjednice.zip 1235 k

Načelnik Općine Orehovica Franjo Bukal i direktor Međimurskih voda Vladimir Topolnjak 01.03.2021. godine potpisali su Sporazum o izgradnji sekundarne vodovodne mreže Gospodarske zone u Podbrestu kako bi budućim vlasnicima/investitorima omogućili pojedinačno priključenje na vodovodnu mrežu da se prilikom zahtjeva na priključenje ne stvaraju dodatni troškovi i vrše ponovni radovi na izgrađenoj prometnici.

U prosincu 2020. godine Ministarstvo regionalnog razvoja i fondova EU raspisalo je natječaj na koji je Općina Orehovica aplicirala II. fazu izgradnje prometnice, ekološki prihvatljive javne rasvjete i sustava oborinskih voda u vrijednosti od 1.838.806,74 kuna. Odlukom Ministarstva regionalnog razvoja i fondova EU Općini Orehovica dodijeljen je iznos od 150.000,00 kuna, a Općina će iz svog proračuna morati izdvojiti 1.688.806,74 kuna. Radove na infrastrukturi izvodi tvrtka Pavlic-asfalt-beton, a isti će biti završeni do 30.04.2021. godine. Završetkom radova zona će biti spremna prihvatiti potencijalne investitore stoga pozivamo sve zainteresirane da se jave u Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica.

Općinski načelnik Općine Orehovica
Franjo Bukal

Prije nekoliko dana objavljeno je savjetovanje sa zainteresiranom javnošću o nacrtu natječaja „Jačanje konkurentnosti poduzeća ulaganjima u digitalnu i zelenu tranziciju“. Na raspolaganju će biti 1,14 milijardi kuna, kroz paket mjera koje imaju za cilj pružanje pomoći u sanaciji krize u kontekstu pandemije bolesti COVID-19 i pripremi zelenog, digitalnog i otpornog gospodarskog oporavka RH.

Prihvatljivi prijavitelji

Mikro, mala i srednja poduzeća koja su registrirana za obavljanje gospodarske djelatnosti najmanje dvije godine prije dana predaje projektnog prijedloga. Prihvatljivi su samo prijavitelji koji posluju unutar sektora C Prerađivačka industrija (NKD 2007) te se unutar navedenog sektora moraju odvijati sve aktivnosti projekta.

Iznos, vrste i intenzitet potpore

Najniža vrijednost potpore koja se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 500.000,00 HRK. Najviša vrijednost potpore koja se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 7.500.000,00 HRK. Intenzitet potpore u pravilu je 45% za mikro i mala poduzeća te 35% za srednja poduzeća, dok se određeni manji troškovi sufinanciraju sa 50%, 60% i 70% potpore.

Prihvatljivi troškovi

Prihvatljiva su ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu kroz izgradnju, odnosno rekonstrukciju proizvodno-poslovnih prostora te opremanje poduzeća strojevima, opremom i alatima. Poseban naglasak stavljen je na uključivanje „zelene“ i digitalne komponente proizvodnje i poslovanja.

Pravomoćna građevinska dozvola

Za projekte koji uključuju gradnju, prijavitelj mora, prije predaje projektne prijave, osigurati pravomoćnu građevinsku dozvolu s otisnutom klauzulom pravomoćnosti, odnosno drugi odgovarajući akt temeljem kojeg se može započeti s građenjem/rekonstrukcijom građevine, izdan prema propisima kojima se regulira gradnja građevina.

Pravovremeno započnite s pripremom projekta

Mnogi poduzetnici objavu ovog natječaja čekaju u niskom startu (s već isplaniranim ulaganjima). Ako je suditi po prosječnoj vrijednosti odobrene potpore po projektu u prethodnim natječajima, a koja je iznosila oko 4 milijuna kuna, nova omotnica bit će dostatna za svega 285 projekata. Stoga poduzetnici koji svoje investicije žele sufinancirati bespovratnom potporom nemaju mnogo vremena za neodlučnost, već moraju pribaviti građevinsku dozvolu (ako je primjenjivo) i odlučiti što im od strojeva, opreme i alata najviše treba u radu jer se ne očekuje sličan natječaj u bližoj budućnosti.

Način prijave

Prema trenutno dostupnim informacijama, natječaj će biti objavljen u modalitetu privremenog poziva, što znači da će biti otvoren kraće vrijeme (najčešće mjesec ili dva) i, tek nakon isteka roka za prijavu, u obradu se istovremeno upućuju svi projekti. Po završetku ocjenjivanja svih projektnih prijava, sredstva dobivaju oni s najvećim brojem bodova.

Objava natječaja očekuje se u svibnju ili lipnju 2021. godine.

U ponedjeljak, 15.03.2021. godine bio je posljednji dan za predaju dokumentacije za ostvarivanje prava na pomoć povodom predstojećih uskrsnih blagdana. Visina isplate ovisit će o ukupnom iznosu svih mjesečnih mirovina, pa će tako umirovljenici s iznosom mirovine do 1.500,00 kuna ostvariti pravo na pomoć u iznosu od 150,00 kuna, dok će umirovljenici s mirovinom od 1.500,01 kuna do 2.000,00 kuna ostvariti pravno na pomoć u iznosu od 100,00 kuna. Novčana pomoć isplatit će se 26.03.2021. godine.

Djelatnici DDD službe BIOINSTITUTA d.o.o. provest će deratizaciju na području OPĆINE OREHOVICA prema slijedećem rasporedu:

  • 26.02.2021. PETAK: PODBREST
  • 27.02.2021. SUBOTA: VULARIJA
  • 01.03.2021. PONEDJELJAK: OREHOVICA
  • 02.03.2021. UTORAK: OREHOVICA

Deratizacija će se provoditi preparatom na bazi brodifakuma (antidot Vitamin K)

Molimo Vas :

  • da uklonite smeće iz prostora gdje će se obavljati deratizacija
  • da ne dirate i ne premještate postavljene kutije s mamcima
  • da onemogućite djeci pristup postavljenim kutijama s mamcima
  • da onemogućite domaćim životinjama pristup postavljenim kutijama s mamcima

Za sve ostale informacije možete se obratiti na broj telefona: 098 465 485