Sudjelovanje mještana u planiranju i donošenju proračuna za 2020. godinu
Sudjelovanje mještana u planiranju i korištenju proračunskih sredstava na području općine Orehovica, odnosno participativno budžetiranje, koje se u svijetu sve više promovira kao jedan od važnih načina uključivanja mještana u rad lokalne uprave, omogućeno je u Općini Orehovica kroz model Online Obrazac odnosno mještani svoje prijedloge vezane uz proračun mogu slati ispunjavajući online obrazac za sudjelovanje u planiranju i donošenju proračuna za tekuću godinu, koji mogu ispuniti i poslati poštom na adresu:
Općina Orehovica
(Sudjelovanje mještana u planiranju i donošenju proračuna)
Čakovečka 9
40322 Orehovica
Navedeni obrazac molimo dostaviti najkasnije do 31.10.2019. godine.
Općina Orehovica poziva mještane da ispunjavanjem objavljenog obrasca za sudjelovanje, svojim komentarima i prijedlozima uključe u planiranje proračuna za iduću godinu. Svi prijedlozi će biti razmotreni. Sudjelovanje mještana u planiranju i donošenju proračuna važno je kako bi se sredstva proračunskih rashoda već u fazi planiranja samog proračuna usmjerila u projekte i programe koji bi bili u najvećoj mogućoj mjeri usklađeni sa potrebama mještana tj. lokalnog stanovništva i njihovim iskazanim stavovima.
Ovakvo sudjelovanje mještana još je jedan korak u podizanju razine transparentnosti rada općinske uprave, ali i alat za izravnu komunikaciju između mještana i općinskog načelnika, odnosno općinske uprave.
Obrazac za sudjelovanje mještana u planiranju proračuna za 2020.pdf | 146 kB |
Informacije o aktivnostima Općine Orehovica u 2019.
Dogradnja nadstrešnice grobne kuće u Podbrestu
Općina Orehovica je 28.12.2018. godine na raspisani natječaj LAG-a Mura-Drava prijavila projekt Dogradnje nadstrešnice grobne kuće u Podbrestu, a 3. travnja ove godine zaprimljena je odluka kojom se projekt prihvaća, te je odobren iznos sufinanciranja u iznosu od 296.500,00 kuna. Po provedenom postupku nabave prihvaćena je kao najpovoljnija ponuda Bratić d.o.o., a ukupna vrijednost projekta sa stručnim nadzorom i izradom projektne dokumentacije iznosi 559.587,50 kn. Usprkos vremenskim neprilikama radovi vrlo dobro napreduju te je već i postavljena konstrukcija, a njihov završetak se očekuje krajem mjeseca kolovoza.
Rekonstrukcija oborinske odvodnje dijela Ulice Zrinskih, Dravske i Frankopanske ulice i izgradnja javne rasvjete spojne ceste od ŽC 2022 do Ulice kralja Zvonimira u Orehovici
Općina Orehovica je na raspisani javni poziv Ministarstvu graditeljstva i prostornog uređenja prijavila za sufinanciranje projekt Rekonstrukcije oborinske odvodnje i izgradnje javne rasvjete spojne ceste od ŽC 2022 do Ulice kralja Zvonimira u Orehovici ukupne vrijednosti od 476.715,03 kune. Ministarstvo graditeljstva i prostornog uređenja je odlukom odredilo da će projekt popratiti sa 248.000,00 kuna. Po provedenom postupku jednostavne nabave kao najpovoljniji ponuditelj izabrana je Hidrotehnika d.o.o., a ponuđena cijena radova je bila 287.292,50 kn. Radovi su u tijeku te se njihov završetak predviđa početkom listopada ove godine. Vanjska rasvjeta spojne ceste od ŽC 2022 do Ulice kralja Zvonimira je već uspostavljena od strane tvrtke Kabel.mont d.o.o., a ukupna vrijednost tih radova je 182.587,50 kn.
Izgradnja zaobilaznice naselja Podbrest između LC 20037 i ŽC 2038 – I. faza
U novoj 2019. godini Općina Orehovica prijavila je Ministarstvu regionalnog razvoja i fondova Europske unije projekt Općina Orehovica prijavila je Izgradnja zaobilaznice naselja Podbrest između LC 20037 i ŽC 2038 – I. faza, procijenjene vrijednosti 1.750.154,25 kn. Ovaj projekt je samo prva faza većeg zahvata, kojim će se na tom području uspostaviti kompletna prometna infrastruktura sa 78 parkirnih mjesta, rasvjeta i oborinska odvodnja, a čija se vrijednost procjenjuje na oko 6.700.000,00 kn. Po provedenom postupku javne nabave za izvođača je odabrana tvrtka Pavlic-Asfalt-Beton d.o.o. sa ponudom u iznosu od 1.749.366,88 kn. Odlukom Ministarstva regionalnog razvoja Općini Orehovici je za izgradnju zaobilaznice dodijeljeno 300.000,00 kuna, dok će ostatak od 1.449.366,88 kn morati sama isfinancirati. Potpisivanje ugovora za izvođenje radova sa odabranim izvođačem biti će ovaj petak.
Postava rasvjete na igralištu NK ,,Croatia” Orehovica
Općina Orehovica je kao partner sa NK ,,Croatia” Orehovica zajedno ušla u projekt uspostave rasvjete na sportskom terenu ,,NK Croatia”. Taj projekt je prijavljen na raspisan natječaj od Hrvatskog olimpijskog odbora, koji je za isti donio odluku o sufinanciranju u iznosu od 70.000,00 kn. Za izvođača je odabrana tvrtka Kabel-mont d.o.o., a ukupna vrijednost radova je 189.057,50 kn. Radovi su u završnoj fazi te se uskoro očekuje njihov završetak.
Darovanje nekretnina u vlasništvu Republike Hrvatske
Dana 16.07.2019. godine je načelnik Općine Orehovica Franjo Bukal u Ministarstvu državne imovine sa ministrom Goranom Marićem potpisao ugovor o darovanju nekretnine površine 150.311 m2, koja čini Gospodarsku zonu Podbrest, a tržišna vrijednost nekretnine iznosi 3.040.000,00 kn.Vlada Republike Hrvatske je na svojoj sjednici održanoj u Čakovcu dana 25. srpnja 2019. godine donijela Zaključak o darovanju Općini Orehovica nekretnina u k.o. Orehovica i k.o. Podbrest, ukupne površine 67.113 m2, u svrhu provođenja programa stambenog zbrinjavanja i demografske obnove. Radi se o jednoj stambenoj zoni u Podbrestu, površine 29.809 m2, te dijelu stambene Križopotje u Orehovici površine 37.304 m2, a za koje su zahtjevi bili poslani sredinom mjeseca svibnja ove godine. Tržišna vrijednost darovanih nekretnina, prema procjeni Službe za tehničke poslove Ministarstva državne imovine, je 3.222.000,00 kn.
Donacija dječjoj onkologiji Rebro
Zaklada – Dječja onkologija Rebro uputila je Općini Orehovica zamolbu za donacijom financijskih sredstava za gradnju i opremanje novog Zavoda za hematologiju i onkologiju Klinike za pedijatriju KBC-a Zagreb. Zakladu su pokrenuli roditelji liječene djece, a kako bi se poboljšali uvjeti liječenja djece oboljele od malignih bolesti. Općina Orehovica prepoznala je potrebitost navedenoga, te je zakladi donirala iznos od 2.000,00 kn.
Prva izmjena 4. LAG natječaja za mjeru 1P1-M1
LAG Mura-Drava 30. srpnja 2019. godine vrši izmjenu Natječaja za mjeru 1P1-M1 “Poticanje ulaganja u povećanje kapaciteta, modernizacija i opremanje malih PG-ova”. Izmjene se vrše u:
- LAG natječaju
- Obrascu A, prijavnom obrascu
- Obrascu B, Poslovnom planu, opisni dio
- Prilogu I. Dokumentacija za podnošenje prijave projekta
Izmjenjena dokumentacija nalazi se na poveznici.
POZIV: Radionica za potencijalne prijavitelje na natječaj za Mjeru 1P1-M1 „Poticanje ulaganja u povećanje kapaciteta, modernizacija i opremanje malih PG-ova“
LAG Mura-Drava raspisao je natječaj za Mjeru 1P1-M1 „Poticanje ulaganja u povećanje kapaciteta, modernizacija i opremanje malih PG-ova“ iz Lokalne razvojne strategije 2014.-2020. koja je sukladna tipu operacije 6.3.1. Programa ruralnog razvoja „Potpora razvoju malih poljoprivrednih gospodarstava“. Prijave na natječaj biti će otvorene od 19. kolovoza do 30. rujna 2019. godine.
Sukladno tome LAG priprema radionicu u Donjem Kraljevcu, u zgradi općine u utorak, 30. srpnja u 19 sati, na kojoj će potencijalni prijavitelji s područja LAG-a saznati više o samom Natječaju te će im biti predstavljena natječajna dokumentacija i način podnošenja prijava.
Podsjećamo, područje LAG-a obuhvaća općine: Orehovica, Donji Kraljevec, Goričan, Sveta Marija, Donji Vidovec, Donja Dubrava, Kotoriba, Legrad i Grad Prelog.
Ukupan iznos raspoloživih sredstava po ovom LAG Natječaju iznosi 443.730,00 HRK, a visina potpore po nositelju projekta iznosi 15.000 €, odnosno 110.932,50 HRK.
Dogradnja nadstrešnice grobne kuće u Podbrestu
Mjesto provedbe: Podbrest
Ukupna vrijednost: 559.587,50 kn
Struktura financiranja:
- Proračun Europske unije: 266.850,00 kn
- Proračun Republike Hrvatske: 29.650,00 kn
- Proračun Općine Orehovica: 263.087,50 kn
Mjera na koju je projekt prijavljen: Mjera 19 ,,LEADER – CLLD” , Podmjera 19.2
Planirani završetak provedbe projekta: 2019. godina.
Opis projekta, njegovi ciljevi i očekivani rezultati:
Realizacijom projekta izgraditi će se nadstrešnica tlocrtne površine 97 m2 na groblju u Podbrestu u svrhu olakšavanja održavanja sprovoda i misa na otvorenom za vrijeme nepovoljnijih vremenskih prilika. To je vrlo važno za groblje u Podbrestu, jer se na tom mjesnom groblju održavaju sprovodi, ne samo za stanovnike tog naselja, već i drugih naselja s područja Općine Orehovica, Svetog Križa, ali i iz udaljenijih područja. Također bi se poboljšale prilike na groblju u Podbrestu, ali bi se pridonijelo i ljepšem i uređenijem groblju. Izgradnjom nadstrešnice omogućit će se ljudima da održavaju ukope i po lošijim vremenskim prilikama, te bi se time povećala i posjećenost za vrijeme misa i ukopa. Nadalje, ljudi će posjećivati groblje češće i u većem broju s obzirom da njihov dolazak više ne bi bio uvjetovan vremenskim neprilikama.
Dogradnjom nadstrešnice na groblju u Podbrestu želi se poboljšati kvaliteta pružanja komunalnih usluga – groblja na način da će se omogućiti održavanje sprovoda i misa na otvorenom, kako padaline i druge vremenske neprilike ne bi otežavale održavanje istih. Izgradnjom nadstrešnice bi se također osigurao i prijeko potreban hlad za vrijeme ljetnih vrućina, kako bi se, posebice starije stanovništvo zaštitilo od nesnosnih vrućina i možebitnih neželjenih posljedica. Pod nadstrešnicom bi ljudi mogli ostavljati bicikle, vijence i druge stvari kako bi ih očuvali od vremenskih neprilika za vrijeme sprovoda i posjeta grobovima.
Grobna kuća u Podbrestu
LAG Mura-Drava objavljuje natječaj za Mjeru 1P1-M1 “Poticanje ulaganja u povećanje kapaciteta, modernizacija i opremanje malih PG-ova”
LAG Mura-Drava je objavio natječaj za provedbu Mjere 1P1-M1 “Poticanje ulaganja u povećanje kapaciteta, modernizacija i opremanje malih PG-ova” sukladno Lokalnoj razvojnoj strategiji LAG-a Mura-Drava za razdoblje od 2014. do 2020. godine u ukupnom iznosu od 443.730,00 HRK.
Obavijest o obvezi uklanjanja ambrozije
Prema Naredbi o poduzimanju mjera obveznog uklanjanja ambrozije i Odluci o agrotehničkim mjerama i mjerama za uređenje i održavanje poljoprivrednih rudina za područje Općine Orehovica, vlasnici i korisnici poljoprivrednog obrađenog i neobrađenog zemljišta (vrtova, oranica, livada itd.), posebno onih koje se nalaze unutar granica građevinskog područja, dužni su tijekom vegetacijske sezone tekuće godine, u više navrata, sa svojih površina (uključujući i rubove parcela, šuma i poljskih putova) redovito uklanjati i suzbijati ambroziju primjenom agrotehničkih, mehaničkih i kemijskih mjera, a sve sa ciljem suzbijanja i sprječavanja njezinog daljnjeg širenja na području Općine Orehovica. Ukoliko se navedeni obveznici neće pridržavati navedene naredbe o uklanjanju korova ambrozije, novčano će se kazniti kaznom koja iznosi od 500 do 1000 kuna.
Pelud ambrozije jedan je od najjačih poznatih alergena. Na sluznicama dišnih organa pelud kod osjetljivih bolesnika može prouzročiti alergijsku reakciju.
Štetnost ambrozije u poljodjelstvu je velika jer ona, zahvaljujući izuzetno jakom korijenskom sustavu i bujnoj vegetativnoj masi, iz tla iznosi velike količine hranjivih tvari, uzrokujući time osiromašenje tla.
Stoga vas pozivamo da učinite sve za zaštitu zdravlja, a ujedno izbjegnete kazne za neuklanjanje spram prekršajnim odredbama Odluke.
Obavijest o zaprašivanju komaraca 6.7.2019.
Obavještavamo vas da će tvrtka Bioinstitut d.o.o. na području Općine Orehovica u subotu 06.07.2019. godine provesti adulticivni tretman suzbijanja komaraca, koji će se provoditi u vremenu od 19.00 do 21.00 sati. Adulticidni tretman provodi se zamagljivanjem (zaprašivanjem) u cilju suzbijanja odraslih jedinki komaraca te je štetan i za ostale insekte. U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta (kiša ili jak vjetar), tretman će biti odgođen, o čemu će mještani biti pravovremeno obaviješteni.
Upozoravaju se mještani da u subotu, 06.07., u razdoblju od 19,00 do 21,00 sati zatvore prozore.
Zapisnik i Odluka sa 14. izvanredne sjednice Općinskog vijeća Općine Orehovica
Dnevni red 14.sjednice.docx | 72 kB |
Program poticanja uređenja naselja i demografske obnove.docx | 86 kB |
Zapisnik 14. sjednice.docx | 93 kB |
Ovim putem vas obavještavamo da sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi (N.N. br. 94/2018) i Direktivi Europskog parlamenta 2014/55/EU, Općina Orehovica od 1. prosinca 2018.godine zaprima e-račune putem web servisa . Izdavatelj elektroničkih računa u javnoj nabavi biti će od 1. srpnja 2019. godine obvezni izdavati i slati elektroničke račune i prateće isprave sukladno europskoj normi.
Povodom toga, želimo Vam skrenuti pozornost da su od 1. srpnja 2019. godine svi izdavatelji elektroničkih računa u javnoj nabavi obvezni prema obvezniku javne nabave izdati i slati elektroničke račune i prateće isprave sukladno europskoj normi, a obveznik javne nabave obvezan je zaprimiti, obraditi, te izvršiti plaćanje elektroničkih računa i pratećih isprava izdanih sukladno europskoj normi.
Općina Orehovica kao obveznik javne nabave od 1. srpnja 2019. godine ne može i ne smije više, sukladno navedenom zakonu zaprimati, obrađivati, niti pak PLAČATI niti jedan račun koji nije izdan sukladno navedenoj normi, odnosno račun koji stigne u papirnatom ili nekom drugom obliku (.pdf), biti će odbačen, te neće moći biti plaćen.
To proizlazi iz odredbe Zakona o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi koji se primjenjuje na sve račune u javnoj nabavi. Isti se primjenjuje na elektroničke račune koji su izdani na temelju ugovora o javnoj nabavi ili okvirnih sporazuma sukladno posebnom zakonu kojim se određuje javna nabava.
Stoga Vas ovim putem obavještavamo, kako bi poštivali zakonske odredbe i europske norme, svi Vi koji šaljete račune prema nama, da bi oni mogli biti plaćeni, morate od 1. srpnja 2019. godine imati mogućnost slanja računa kao eRačuna.
Ovim Pozivom MSP-ovi se potiču na komercijalizaciju inovacija proizvoda/usluga isključivo u skladu s identificiranim prioritetnim tematskim područjima i međusektorskim temama Strategije pametne specijalizacije (S3). Dodjelom bespovratnih potpora podržati će se inovativne MSP-ove koji su u svojoj poslovnoj aktivnosti usmjereni na proizvodnju i plasman inovativnih proizvoda/usluga na tržište, a koji će doprinijeti povećanju izvoza te time i konkurentnosti hrvatskog gospodarstva na globalnom tržištu. Ukupna alokacija Poziva iznosi 634.000.000,00 kuna. Više informacija u dokumentu u prilogu.
Inovacije u S3 područjima.docx | 138 kB |
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta pokrenulo je provođenje e-savjetovanja sa zainteresiranom javnošću za Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Povećanje razvoja novih proizvoda i usluga koji proizlaze iz aktivnosti istraživanja i razvoja – faza II““, u kojem je moguće sudjelovati do 15. srpnja 2019. putem poveznice: savjetovanje.
Poziv je pokrenut u okviru Prioritetne osi 1 „Jačanje gospodarstva primjenom istraživanja i inovacija“, Investicijskog prioriteta 1b, specifičnog cilja 1b1 Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014-2020, financiranog sredstvima Europskog fonda za regionalni razvoj, a njime će se državne potpore dodjeljivati poduzetnicima koji provode projekte istraživanja i razvoja s ciljem razvoja novih proizvoda, usluga, tehnologija i poboljšanja poslovnih procesa, koji ulažu u vlastite inovacijske kapacitete ili jačaju suradnju sa znanstveno-istraživačkim institucijama kroz potpore za projekte istraživanja i razvoja i regionalne potpore za ulaganje.
Prioritetna os 1 u okviru OPKK-a ima za cilj poboljšati inovativnost hrvatskog gospodarstva putem poticanja primijenjenih istraživanja, razvoja i inovacija, unapređenje suradnje između gospodarstva i znanstveno-istraživačkog sektora te aktivnosti razvoja i transfera tehnologija. U sklopu specifičnog cilja 1b1 podržavat će se razvoj novih proizvoda (dobara i usluga), tehnologija i poslovnih procesa kroz povećanje privatnih ulaganja u istraživanje, razvoj i inovacije, te jačanje kapaciteta poduzeća za istraživanje, razvoj i inovacije, kroz poboljšanje njihove suradnje s organizacijama za istraživanje i širenje znanja.
Savjetovanje omogućuje svim potencijalnim prijaviteljima, kao i najširoj zainteresiranoj javnosti, da svojim prijedlozima i sugestijama doprinesu kvaliteti natječajne dokumentacije.
Obavijest o zaprašivanju komaraca 13.06.2019.
Obavještavamo vas da će tvrtka Bioinstitut d.o.o. na području Općine Orehovica u četvrtak 13.06.2019. godine provesti adulticivni tretman suzbijanja komaraca, koji će se provoditi u vremenu od 19.00 do 21.00 sati.
Adulticidni tretman provodi se zamagljivanjem (zaprašivanjem) u cilju suzbijanja odraslih jedinki komaraca te je štetan i za ostale insekte. U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta (kiša ili jak vjetar), tretman će biti odgođen, o
čemu će mještani biti pravovremeno obaviješteni.
Upozoravaju se mještani da u četvrtak, 13.06., u razdoblju od 19:00 do 21:00 sati zatvore prozore.
13. sjednica Vijeća Općine Orehovica
13. sjednica Općinskog vijeća Općine Orehovica održava se dana 13. lipnja 2019. godine (četvrtak) s početkom u 19.30 h u prostorijama Općine Orehovica.
Dnevni red 13. sjednice.docx | 68 kB |
Materijali za 13. sjednicu.zip | 497 kB |
Zapisnik 13. sjednice.docx | 103 kB |
Odluke 13. sjednice.zip | 903 kB |
Registar stvarnih vlasnika
Registar stvarnih vlasnika (dalje u tekstu: Registar) je središnja elektronička baza podataka koja sadrži podatke o stvarnim vlasnicima.
Registar se uspostavlja na temelju članaka 32. do 36. Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (Narodne novine broj: 108/17 i 39/19, dalje u tekstu: Zakon) u svrhu sprječavanja zlouporabe pravnih subjekata za pranje novca i povezana predikatna kaznena djela uključujući i porezne prijevare kao i za financiranje terorizma te s ciljem povećanja transparentnosti i dostupnosti podataka o stvarnom vlasništvu.
Stvarnim vlasnikom smatra se svaka fizička osoba (ili osobe) koja je konačni vlasnik stranke ili kontrolira stranku ili na drugi način njome upravlja, uključujući onu fizičku osobu (osobe) koja izvršava krajnju učinkovitu kontrolu nad pravnom osobom.
Na temelju članka 32. Zakona sljedeći pravni subjekti dužni su upisati podatke o svom stvarnom vlasniku (stvarnim vlasnicima) u Registar:
- trgovačka društva
- podružnice stranih trgovačkih društava
- udruge
- zaklade
- fundacije
- ustanove kojima RH ili jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave nije jedini osnivač.
Od obveze upisa podataka o stvarnom vlasniku u Registar izuzete su ustanove kojima je Republika Hrvatska ili jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave jedini osnivač.
Dionička društva koja kotiraju na uređenom tržištu vrijednosnih papira nisu dužna u Registar upisati podatak o svom stvarnom vlasniku, već samo podatke o tome na kojoj burzi kotiraju i od kada te imaju li izdane dionice na donositelja.
Za udruge će se iz sustava OIB-a preuzeti podaci o osobama ovlaštenima za zastupanje udruge koji će se smatrati stvarnim vlasnikom udruge, a naknadna ažuriranja i promjene podataka bit će dužni izvršiti osobe ovlaštene za zastupanje udruge na način propisan Pravilnikom.
Uz navedene pravne subjekte, upravitelj trusta također je dužan upisati podatak o stvarnom vlasniku (stvarnim vlasnicima) trusta kojim upravlja, ukoliko je trust kojim upravlja obveznik osobnog identifikacijskog broja (OIB-a).
Pravilnikom o Registru stvarnih vlasnika (Narodne novine broj: 53/19, dalje u tekstu: Pravilnik) propisuje se način i rokovi upisa podataka o stvarnim vlasnicima u Registar.
Rokovi upisa podataka u Registar za pravne subjekte i trustove počinju teći od 3. lipnja 2019. i traju do 31. prosinca 2019., osim za udruge za koje rokovi upisa počinju teći od 1. srpnja 2019. i traju do 31. prosinca 2019.
Osoba ovlaštena za upis podataka u Registar moći će bez plaćanja naknade upisati podatke u Registar:
- korištenjem web aplikacije Financijske agencije uz certifikat ili
- u poslovnicama Financijske agencije na za to predviđenim obrascima.
Pozivamo pravne subjekte i upravitelje trustova da se detaljno upoznaju s obvezama propisanima Zakonom i Pravilnikom vezano za način i rokove upisa podataka o stvarnom vlasniku u Registar.
Za pravni subjekt koji odgovarajuće, točne i ažurirane podatke o svom stvarnom vlasniku ili stvarnim vlasnicima ne upiše u Registar stvarnih vlasnika na način i u rokovima propisanima pravilnikom propisana je novčana kazna u iznosu od 5.000 do 350.000 kuna. Nadalje, za člana uprave ili drugu odgovornu fizičku osobu u pravnoj osobi propisana je novčana kazna u iznosu od 5.000,00 do 35.000,00 kuna.
Više informacija o načinu i rokovima upisa podataka u Registar stvarnih vlasnika bit će dostupno od dana 3. lipnja 2019. na mrežnim stranicama Ministarstva financija, na sljedećoj poveznici: https://www.mfin.hr/hr/registarstvarnihvlasnika
- upite vezano za način i rokove upisa podataka o stvarnom vlasniku u Registar sukladno odredbama Zakona i Pravilnika možete uputiti:
- pisanim putem na adresu elektroničke pošte info.uzspn@mfin.hr ili
- na broj telefona 01/6345451.
- korisničke i tehničke upute za upis podataka u Registar korištenjem aplikacije dostupne su na sljedećem linku: www.fina.hr
- upite vezano za korištenje aplikacije Registar stvarnih vlasnika možete uputiti:
- pisanim putem na adresu elektroničke pošte info@fina.hr ili
- na broj telefona 0800 0080