24. sjednica Vijeća Općine Orehovica
24. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 19.03.2013. g. u 18:00 sati u prostorijama Općine
Dnevni red 24. sjednice | 24 kB |
Zapisnik 24. sjednice | 356 kB |
Odluke 24. sjedice.zip | 214 kB |
Revoske Novine – broj 4
Četvrti broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine
23. sjednica Vijeća Općine Orehovica
23. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 21.12.2012. u 18:00 h u Domu kulture u Podbrestu.
Dnevni red 23. sjednice | 37 kB |
Zapisnik 23. sjednice | 374 kB |
Odluke 23. sjednice | 96 kB |
22. sjednica Vijeća Općine Orehovica
22. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 15.11.2012. u 19:00 h u prostorijama Općine.
Javna rasprava o Prostornom planu uređenja Općine
Temeljem članka 86. Zakona o prostornom uređenju i gradnji („Narodne novine“ broj 76/ 07, 38/09, 55/11, 90/11 i 50/12) te Zaključka o otvaranju javne rasprave Općinskog načelnika (Klasa: 022-05/12-01/12, Urbroj: 2109/22-12-01-1) od 31.10.2012. Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica
OBJAVLJUJE OGLAS
o otvaranju javne rasprave na prijedlog Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica
(Sl. gl. Međ. žup. br. 04/06)
1. Upućuje se na javnu raspravu prijedlog Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica (SGMŽ 04/06) (u daljnjem tekstu ID PPUO).
2. Prijedlog ID PPUO izrađen je od tvrtke Urbia d.o.o. Čakovec.
3. Javna rasprava o prijedlogu ID PPUO u trajanju od 15 dana počet će 14.11.2012. i završiti 28.11.2012. godine.
4. Javni uvid u prijedlog ID PPUO moguć je u vremenu trajanja javne rasprave u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, radnim danom u vremenu od 8.00 do 15.00 sati.
5. Javno izlaganje o prijedlogu Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica održat će se dana 20.11.2012. (utorak), s početkom u 11.00 sati, u vijećnici Općine Orehovica.
6. Pisana očitovanja, prijedlozi i primjedbe na prijedlog ID PPUO podnose se u pismenom obliku ili se upisuju u knjigu primjedbi izloženoj u općinskim prostorijama, do završetka javne rasprave, na adresu Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica , s napomenom „ZA JAVNU RASPRAVU O“ „ID PPUO Orehovica“.
Odluke Općinskog načelnika za 2012. godinu
Odluke Općinskog načelnika za 2012. godinu
Odluke Općinskog načelnika za 2011. godinu
Odluke Općinskog načelnika za 2011. godinu
Odluke Općinskog načelnika za 2010. godinu
Odluke Općinskog načelnika za 2010. godinu
Odluke Općinskog načelnika za 2009. godinu
Odluke Općinskog načelnika za 2009. godinu
Popis koncesijskih ugovora
Koncesija za obavljanje dimnjačarskih poslova
Koncesionar: Dimnjačarski obrt “Dimos”, Robert Zver, Poljska 39a, Strahoninec, OIB 07738501203
Trajanje ugovora: 15.01.2019. – 31.12.2028.
Iznos naknade za koncesiju: 12.050,00 kuna godišnje
Pravo građana na pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama temeljno je ljudsko pravo koje se štiti Ustavom RH, Europskom konvencijom o ljudskim pravima i slobodama, Konvencijom o pristupu informacijama, međunarodnim ugovorima i Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22 – u daljnjem tekstu: Zakon).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje prava na pristup informacijama fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti. Tijela javne vlasti moraju učiniti dostupnim sve informacije koje posjeduju, kojima raspolažu ili koje nadziru i obvezna su omogućiti pristup informacijama.
Povjerenik za informiranje (u daljnjem tekstu: Povjerenik) neovisno je tijelo za zaštitu prava na pristup informacijama i također je drugostupanjsko tijelo koje rješava o žalbi o ostvarivanju prava na pristup informacijama. Tijela javne vlasti dužna su surađivati s Povjerenikom i dostavljati mu izvješće o provedbi Zakona za prethodnu godinu najkasnije do 31. siječnja. Tijelo javne vlasti obvezno je omogućiti podnositelju zahtjeva pristup informaciji najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva.
Zakonom se određuju slučajevi kada tijela javne vlasti imaju pravo uskratiti određenu informaciju. Protiv rješenja o odbijanju zahtjeva za pristup informaciji, podnositelj zahtjeva može izjaviti žalbu Povjereniku, a protiv Rješenja Povjerenika postoji mogućnost podnošenja tužbe Visokom upravnom sudu RH. Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva tijelu javne vlasti. Na podnošenje zahtjeva korisnici prava na pristup informacijama oslobođeni su plaćanja upravnih pristojbi.
Općinsko Vijeće Općine Orehovica odlukom od 21.09.2021. godine (Klasa: 021-05/21-01/16, Urbroj: 2109/22-02-21-11) imenovalo je Općinsku načelnicu Dijanu Novak osobom ovlaštenom za davanje informacija (službenik za informiranje).
Informiranje javnosti postiže se objavljivanjem informacija iz kataloga informacija u Službenom glasniku Međimurske županije, na oglasnoj ploči, na službenoj web stranici Općine Orehovica www.orehovica.hr, prisustvovanjem predstavnika javnih glasila (lokalni listovi, radio) na sjednicama te davanjem povremenih izvješća o radu.
Službenik za informiranje Općine Orehovica
Ime i prezime: Dijana Novak
Kontakt: 040 636 040
E-mail: opcina@orehovica.hr
Najčešće tražene informacije:
Pitanje:
Poštovani, sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama, molim Vas da mi elektroničkom poštom, odnosno slanjem e-maila, dostavite sljedeće informacije:
Broj zaposlenih osoba u upravnim tijelima Vaše općine na dan 31.12.2023.
Stalni radni odnos na neodređeno vrijeme
Radni odnos na određeno vrijeme
Stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa
Ugovor o djelu
Ostali oblici zapošljavanja (koji)
S poštovanjem, N.K.
Odgovor:
Broj stalno zaposlenih osoba u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Orehovica na dan 31.12.2023.
Stalni radni odnos na neodređeno vrijeme – 3 (pročelnik, viši referent za opće i upravne poslove, referent za opće i upravne poslove te poslove Vijeća te stručni suradnik za financije i proračun)
Radni odnos na određeno vrijeme – 1 (općinski načelnik)
Stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa – 0
Ugovor o djelu – 1
Ostali oblici zapošljavanja – 3 (javni radovi)
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva službeniku za informiranje Općine Orehovica na sljedeće moguće načine:
putem telefona na broj: +385 (0)40 636-040
elektroničkom poštom službeniku za informiranje: opcina@orehovica.hr na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
poštom na adresu: Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
osobno na adresu: Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
radnim danom od 07:00 do 15:00 sati.
21. sjednica Vijeća Općine Orehovica
21. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 04.09.2012. u 19:00 h u prostorijama Općine.
Dnevni red 21. sjednice | 17 kB |
Zapisnik 21. sjednice | 132 kB |
Izvješće načelnika za razdoblje 14.06. – 03.09.2012. | 48 kB |
Odluke 21. sjednice | 35 kB |
20. svećana sjednica Vijeća Općine Orehovica
20. svećana sjednica Vijeća Općine Orehovica – proslava Dana Općine Orehovica 2012
Izvješće 20. sjednice – Dan Općine 2012 | 27 kB |
19. sjednica Vijeća Općine Orehovica
19. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 14.06.2012. u 20:00h u prostorijama Općine.
Zapisnik 19. sjednice | 140 kB |
Dnevni red 19. sjednice | 19 kB |
Izvješće načelnika za 19. sjednicu | 33 kB |
Odluke 19. sjednice | 26 kB |
18. sjednica Vijeća Općine Orehovica
18. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 20.03.2012. u 18:00h u prostorijama Općine.
Dnevni red 18. sjednice | 33 kB |
Zapisnik 18. sjednice | 142 kB |
Odluke 18. sjednice | 77 kB |