Popis koncesijskih ugovora

Koncesija za obavljanje dimnjačarskih poslova
Koncesionar: Dimnjačarski obrt “Dimos”, Robert Zver, Poljska 39a, Strahoninec, OIB 07738501203
Trajanje ugovora: 15.01.2019. – 31.12.2028.
Iznos naknade za koncesiju: 12.050,00 kuna godišnje

Pravo na pristup informacijama temeljno je ljudsko pravo koje se štiti Ustavom RH, Europskom konvencijom o ljudskim pravima i slobodama, Konvencijom o pristupu informacijama, međunarodnim ugovorima i Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22 – u daljnjem tekstu: Zakon).

Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje prava na pristup informacijama fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti. Tijela javne vlasti moraju učiniti dostupnim sve informacije koje posjeduju, kojima raspolažu ili koje nadziru i obvezna su omogućiti pristup informacijama.

Povjerenik za informiranje (u daljnjem tekstu: Povjerenik) neovisno je tijelo za zaštitu prava na pristup informacijama i također je drugostupanjsko tijelo koje rješava o žalbi o ostvarivanju prava na pristup informacijama. Tijela javne vlasti dužna su surađivati s  Povjerenikom i dostavljati mu izvješće o provedbi Zakona za prethodnu godinu najkasnije do 31. siječnja. Tijelo javne vlasti obvezno je omogućiti podnositelju zahtjeva pristup informaciji najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva.

Zakonom se određuju slučajevi kada tijela javne vlasti imaju pravo uskratiti određenu informaciju. Protiv rješenja o odbijanju zahtjeva za pristup informaciji, podnositelj zahtjeva može izjaviti žalbu Povjereniku, a protiv Rješenja Povjerenika postoji mogućnost podnošenja tužbe Visokom upravnom sudu RH. Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva tijelu javne vlasti. Na podnošenje zahtjeva korisnici prava na pristup informacijama oslobođeni su plaćanja upravnih pristojbi.

Općinsko Vijeće Općine Orehovica odlukom od 21.09.2021. godine (Klasa: 021-05/21-01/16, Urbroj: 2109/22-02-21-11) imenovalo je Općinsku načelnicu Dijanu Novak osobom ovlaštenom za davanje informacija (službenik za informiranje).

Informiranje javnosti postiže se objavljivanjem informacija iz kataloga informacija u Službenom glasniku Međimurske županije, na oglasnoj ploči, na službenoj web stranici Općine Orehovica www.orehovica.hr, prisustvovanjem predstavnika javnih glasila (lokalni listovi, radio) na sjednicama te davanjem povremenih izvješća o radu.

Službenik za informiranje Općine Orehovica
Ime i prezime: Dijana Novak
Kontakt: 040 636 040
E-mail: 
opcina@orehovica.hr

Najčešće tražene informacije:

Pitanje:

Poštovani, sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama, molim Vas da mi elektroničkom poštom, odnosno slanjem e-maila, dostavite sljedeće informacije:

Broj zaposlenih osoba u upravnim tijelima Vaše općine na dan 31.12.2023.
Stalni radni odnos na neodređeno vrijeme
Radni odnos na određeno vrijeme
Stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa
Ugovor o djelu
Ostali oblici zapošljavanja (koji)

S poštovanjem, N.K.

Odgovor:

Broj stalno zaposlenih osoba u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Orehovica na dan 31.12.2023.
Stalni radni odnos na neodređeno vrijeme – 3 (pročelnik, viši referent za opće i upravne poslove, referent za opće i upravne poslove te poslove Vijeća te stručni suradnik za financije i proračun)
Radni odnos na određeno vrijeme – 1  (općinski načelnik)
Stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa – 0
Ugovor o djelu – 1
Ostali oblici zapošljavanja  – 3 (javni radovi)

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva službeniku za informiranje Općine Orehovica na sljedeće moguće načine:

putem telefona na broj: +385 (0)40 636-040
elektroničkom poštom službeniku za informiranje: opcina@orehovica.hr na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
poštom na adresu: Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
osobno na adresu: Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
radnim danom od 07:00 do 15:00 sati.

21. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 04.09.2012. u 19:00 h u prostorijama Općine.

Dnevni red 21. sjednice 17 kB
Zapisnik 21. sjednice 132 kB
Izvješće načelnika za razdoblje 14.06. – 03.09.2012. 48 kB
Odluke 21. sjednice 35 kB

20. svećana sjednica Vijeća Općine Orehovica – proslava Dana Općine Orehovica 2012

Izvješće 20. sjednice – Dan Općine 2012 27 kB

19. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 14.06.2012. u 20:00h u prostorijama Općine.

Zapisnik 19. sjednice 140 kB
Dnevni red 19. sjednice 19 kB
Izvješće načelnika za 19. sjednicu 33 kB
Odluke 19. sjednice 26 kB

18. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 20.03.2012. u 18:00h u prostorijama Općine.

Dnevni red 18. sjednice 33 kB
Zapisnik 18. sjednice 142 kB
Odluke 18. sjednice 77 kB

Revoske Novine – broj 3

Treći broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine

Na temelju članka 3. Odluke Općinskog vijeća Općine Orehovica o prodaji i cijeni gradilišta u zoni Križopotje u Orehovici (Službeni glasnik Međimurske županije 22/11) te članka 34. Statuta Općine Orehovica (Službeni glasnik Međimurske županije 11/09 i 10/10), Općinski načelnik Općine Orehovica raspisuje

NATJEČAJ

za prodaju nekretnina u vlasništvu Općine Orehovica putem javne licitacije

I. PREDMET NATJEČAJA:

k.o. Orehovica:

NAPOMENA: Precrtana su prodana gradilišta!

Br. Katastarska
čestica br.
Zemljišnoknjižna
čestica br.
Br. zk. uloška Površina Početna cijena
m2 kn/m2 kn ukupno
1. 1957/40 72/A/1/4/1/1/1/4/7 2569 1147 27,78 31.863,66
2. 1957/41 72/A/1/4/1/1/1/4/8 2569 1134 27,78 31.502,52
3. 1957/42 72/A/1/4/1/1/1/4/9 2569 1123 27,78 31.196,94
4. 1957/43 72/A/1/4/1/1/1/4/10 2569 1189 27,78 33.030,42
5. 1957/44 72/A/1/4/1/1/1/4/11 2569 1026 27,78 28.502,28
6. 1957/45 72/A/1/4/1/1/1/4/12 2569 999 27,78 27.752,22
7. 1957/46 72/A/1/4/1/1/1/4/13 2569 990 27,78 27.502,20
8. 1957/47 72/A/1/4/1/1/1/4/14 2569 990 27,78 27.502,20
9. 1957/48 72/A/1/4/1/1/1/4/15 2569 990 27,78 27.502,20
10. 1957/49 72/A/1/4/1/1/1/4/16 2569 990 27,78 27.502,20
11. 1957/50 72/A/1/4/1/1/1/4/17 2569 990 27,78 27.502,20
12. 1957/51 72/A/1/4/1/1/1/4/18 2569 990 27,78 27.502,20
13. 1957/52 72/A/1/4/1/1/1/4/19 2569 990 27,78 27.502,20
14. 1957/53 72/A/1/4/1/1/1/4/20 2569 1100 27,78 30.558,00
15. 1957/54 72/A/1/4/1/1/1/4/21 2569 1024 27,78 28.446,72
16. 1957/55 72/A/1/4/1/1/1/4/22 2569 1024 27,78 28.446,72
17. 1957/56 72/A/1/4/1/1/1/4/23 2569 1168 27,78 32.447,04
18. 1957/58 72/A/1/4/1/1/1/4/25 2569 1834 27,78 50.948,52
19. 1957/59 72/A/1/4/1/1/1/4/26 2569 1677 27,78 46.587,06
20. 1957/60 72/A/1/4/1/1/1/4/27 2569 1747 27,78 48.531,66
21. 1957/61 72/A/1/4/1/1/1/4/28 2569 1777 27,78 49.365,06
22. 1957/62 72/A/1/4/1/1/1/4/29 2569 1862 27,78 51.726,36
23. 1957/63 72/A/1/4/1/1/1/4/30 2569 1862 27,78 51.726,36
24. 1957/64 72/A/1/4/1/1/1/4/31 2569 1862 27,78 51.726,36
25. 1957/65 72/A/1/4/1/1/1/4/32 2569 1862 27,78 51.726,36
26. 1957/66 72/A/1/4/1/1/1/4/33 2569 1862 27,78 51.726,36
27. 1957/67 72/A/1/4/1/1/1/4/34 2569 1862 27,78 51.726,36
28. 1957/68 72/A/1/4/1/1/1/4/35 2569 1874 27,78 52.059,72
29. 1957/70 72/A/1/4/1/1/1/4/37 2569 249 27,78 6.917,22
30. 1957/71 72/A/1/4/1/1/1/4/38 2569 213 27,78 5.917,14
31. 1957/72 72/A/1/4/1/1/1/4/39 2569 220 27,78 6.111,60
32. 1957/73 72/A/1/4/1/1/1/4/40 2569 229 27,78 6.361,62
33. 1957/74 72/A/1/4/1/1/1/4/41 2569 113 27,78 3.139,14
34. 1957/75 72/A/1/4/1/1/1/4/42 2569 110 27,78 3.055,80
35. 1957/76 72/A/1/4/1/1/1/4/43 2569 232 27,78 6.444,96
36. 1957/77 72/A/1/4/1/1/1/4/44 2569 174 27,78 4.833,72
37. 1957/78 72/A/1/4/1/1/1/4/45 2569 140 27,78 3.889,20
38. 1957/79 72/A/1/4/1/1/1/4/46 2569 110 27,78 3.055,80
39. 1957/80 72/A/1/4/1/1/1/4/47 2569 40 27,78 1.111,20

Uvid u kopiju katastarskog plana moguće je obaviti na Oglasnoj ploči Općine Orehovica te na www.orehovica.hr (Prodaja gradilišta). Na zahtjev, zainteresirani mogu dobiti i primjerak kopije plana u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Orehovica.

II. UVJETI NATJEČAJA

Javna licitacija održati će se 19.03.2012. godine (ponedjeljak) u 11.00 sati, Dravska ulica poslije kućnog broja 8, Orehovica, temeljem javnog natječaja objavljenog u listu Međimurje br. 2967 od 06.03.2012.

Pravo sudjelovanja u natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe, te strane osobe ukoliko ispunjavanju zakonom predviđene uvjete za stjecanje prava vlasništva, koje su voditelju licitacije predočile dokaz o uplati jamčevine.

Ponuda se vrši po načelu viđeno – kupljeno što isključuje sve naknadne prigovore kupca.
Ponude  se podnose za svaku česticu posebno.

Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 5.000,00 kn po parceli na žiro-račun Općine Orehovica broj: 2392007-1860500004, otvoren kod Međimurske banke d.d., poziv na broj 7757-OIB, model 68, ili voditelju nadmetanja prije početka nadmetanja.

Nakon utvrđene početne cijene, natjecatelji ne mogu stavljati manju ponudu od 1,00 kn po m2 od početne cijene.
Nekretnina će se prodati onom natjecatelju koji je ponudio najvišu cijenu po m2.

Sukladno članku 20. Odluke Općinskog vijeća Općine Orehovica o donošenju Detaljnog plana uređenja “Križopotje” Orehovica (Službeni glasnik Međimurske županije 18/11) po dvije susjedne čestice, iste namjene, mogu se objediniti u jednu veću.

Najuspješniji natjecatelj stupa u posjed kupljene nekretnine prema dogovoru prilikom zaključivanja Ugovora o kupoprodaji.

Ukoliko prodaja ne uspije na prvoj javnoj licitaciji svaka daljnja licitacija održavati će se svakog prvog ponedjeljka u mjesecu s početkom u 12.00 sati, do konačne prodaje. Osobe zainteresirane za sudjelovanje na javnoj licitaciji dužne su najkasnije 4 dana prije održavanja licitacije pisanim putem iskazati svoj interes za sudjelovanje na licitaciji te uplatiti jamčevinu od 5.000,00 kn za pojedinu česticu. Dokaz o uplati jamčevine potrebno je dostaviti uz obavijest o interesu za sudjelovanje na licitaciji.

III. UVJETI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Najpovoljnijom ponudom smatrati će se iznos najviše ponuđene cijene za nekretninu koja je predmet natječaja, a ne može biti niža od početne cijene nekretnine utvrđene od strane Općinskog vijeća Općine Orehovica (Odluka o prodaji i cijeni gradilišta u zoni Križopotje u Orehovici (Službeni glasnik Međimurske županije 22/11)).

IV. POVRAT JAMČEVINE

Ponuditeljima koji ne uspiju u nadmetanju vratit će se uplaćena jamčevina u roku od 15 dana od dana primitka odluke o najpovoljnijoj ponudi, ukoliko je jamčevina uplaćena na općinski žiro račun. U slučaju da je jamčevina uplaćena voditelju nadmetanja neposredno prije same licitacije, ista se vraća odmah po završetku nadmetanja.

Ponuditelj čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, u slučaju odustanka od kupnje nekretnine gubi pravo na povrat jamčevine.

V. SKLAPANJE UGOVORA O KUPOPRODAJI

Sa ponuditeljem čija je ponuda prihvaćena kao najpovoljnija sklopit će se ugovor o prodaji predmetne nekretnine u roku od 8 dana od provođenja javne licitacije. Najpovoljniji ponuditelj je dužan u roku od 15 dana uplatiti na žiro račun Općine Orehovica ukupan iznos postignute cijene umanjen za iznos uplaćene jamčevine.

Porez na promet nekretnina, troškove prenamjene zemljišta te troškove oko uknjižbe prava vlasništva snosi kupac.

VI. PONIŠTENJE NATJEČAJA

Vlasnik zadržava pravo poništenja natječaja, a nije obvezan prihvatiti niti jednu pristiglu ponudu u kojem slučaju ne odgovara za eventualnu štetu ponuditelja.

VII. DODATNE INFORMACIJE

Zainteresirani ponuditelji mogu dobiti dodatne informacije u svezi nadmetanja na telefon 040/635-275 te mail opcina-orehovica@ck.t-com.hr , kao i dogovoriti razgledanje nekretnina.

Prostorni plan Križopotja 563 kB
Parcele za prodaju Križopotje.pdf 254 kB

Revoske Novine – broj 2

Drugi broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine

17. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 22.12.2011. u 18:00h u prostorijama Općine.

Dnevni red 17. sjednice 22 kB
Dopuna dnevnog reda i ispravak materijala 17. sjednice 25 kB
Zapisnik 17. sjednice 166 kB
Odluke 17. sjednice 155 k

16. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 13.10.2011. u 19:00h u prostorijama Općine

Dnevni red 16. sjednice 19 kB
Zapisnik 16. sjednice 120 kB
Izvješće načelnika za 16. sjednicu 56 kB
Odluke 16. sjednice 1969 kB

Revoske Novine – broj 1

Ideja o pokretanju općinskog lista, namijenjenog stanovnicima Općine Orehovica, koji će objedinjavati sve važne događaje s područja Općine, postoji već nekoliko godina, a njegovo je pokretanje, na inicijativu načelnika Općine Franje Bukala i predsjednika Općinskog vijeća Branka Sušeca, inicirano uoči Dana Općine Orehovica, koji će se obilježiti 21. svibnja 2011. godine.

Mladi volonteri, studenti i radnička mladež, s područja naše općine ujedinili su se u ovom projektu te, skupivši materijale, uz pomoć volontera Otvorene računalne radionice „Svi smo protiv“ iz Zagreba, izradili prvi broj naših „Revoskih novini“ koje će od sada izlaziti dva puta godišnje. Radionicu izrade Revoskih novina su, uz volontere Otvorene računalne radionice, vodili novinari Snježana Štefok i Duško Tadić, a cijelu akciju podržala je i Tatjana Holjevac, potpredsjednica zagrebačke Gradske skupštine. Odlučili smo napraviti list, koji će čitateljima približiti sve događaje i projekte koji se vode u mjestu. Rubrike su koncipirane tako da će u njihovu stvaranju moći sudjelovati i mještani, ovisno o temama u kojima se prepoznaju, poput recepata, pjesama, priča i fotografija.

S izradom „Revoskih novina“ započeli smo u zagrebačkom Remetincu, u maloj računalnoj učionici, gdje smo iz hrpe papira, CD-a, fotografija i tekstova polako počeli formirati list. Nastavili smo u prostorijama udruge OrehovicaWireless, gdje smo u sljedećih tjedan dana završili sa izradom lista, te isti poslali na tiskanje. Nadamo se kako će svatko od Vas naći neku temu koja će mu privući pažnju i potaknuti ga na čitanje, ali i na uključivanje na rad na našim novinama. Radujemo se našoj daljnjoj suradnji i vašim radovima u našem sljedećem broju koji ćemo objaviti u prosincu 2011. godine. Pozivamo sve mještane, mlade i one malo manje mlade da se uključe u rad našeg lista! Šaljite nam svoje recepte, radove, mišljenje, fotografije i sve što biste željeli podijeliti s našim sumještanima.

15. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 18.08.2011. u 19:00h u prostorijama Općine

Dnevni red 15. sjednice 31 kB
Zapisnik 15. sjednice 194 kB
Izvješće načelnika za 15. sjednicu 76 kB
Odluke 15. sjednice 93 kB

Međimurska županija, Općina Orehovica, Jedinstveni upravni odjel, kao nositelj izrade Detaljnog plana uređenja „Križopotje“ u Orehovici
OBJAVLJUJE OGLAS
o otvaranju javne rasprave o
prijedlogu Detaljnog plana uređenja „Križopotje“ u Orehovici

1. Temeljem zaključka Općinskog načelnika, upućuje se na javnu raspravu prijedlog Detaljnog plana uređenja „Križopotje“ u Orehovici, izrađen od tvrtke Urbia d.o.o. Čakovec.
2. Javna rasprava o Prijedlogu DPU, u trajanju od 30 dana počet će 8 dana od dana objave u lokalnom tjedniku, tj. od 13.07.2011. i trajat će do 11.08.2011. godine.
3. Javni uvid u Prijedlog DPU moguć je u vremenu trajanja javne rasprave u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, radnim danom u vremenu od 8.00 do 15.00 sati.
4. Javno izlaganje održat će se dana 19.07.2011., s početkom u 11.00 sati, u prostorijama Općine Orehovica.
5. Pisana očitovanja, prijedlozi i primjedbe na prijedlog DPU dostavljaju se do završetka javne rasprave – Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Orehovica, na adresu Čakovečka 9, 40322 Orehovica, s napomenom „ZA JAVNU RASPRAVU O DPU „KRIŽOPOTJE“ U OREHOVICI“.

Nacrt konačnog prijedloga detaljnog plana uređenja “Križopotja” 1588 kB