23. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 21.12.2012. u 18:00 h u Domu kulture u Podbrestu.

Dnevni red 23. sjednice 37 kB
Zapisnik 23. sjednice 374 kB
Odluke 23. sjednice 96 kB

Temeljem članka 86. Zakona o prostornom uređenju i gradnji („Narodne novine“ broj 76/ 07, 38/09, 55/11, 90/11 i 50/12) te Zaključka o otvaranju javne rasprave Općinskog načelnika (Klasa: 022-05/12-01/12, Urbroj: 2109/22-12-01-1) od 31.10.2012. Jedinstveni upravni odjel Općine Orehovica

OBJAVLJUJE OGLAS
o otvaranju javne rasprave na prijedlog Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica
(Sl. gl. Međ. žup. br. 04/06)

1. Upućuje se na javnu raspravu prijedlog Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica (SGMŽ 04/06) (u daljnjem tekstu ID PPUO).
2. Prijedlog ID PPUO izrađen je od tvrtke Urbia d.o.o. Čakovec.
3. Javna rasprava o prijedlogu ID PPUO u trajanju od 15 dana počet će 14.11.2012. i završiti 28.11.2012. godine.
4. Javni uvid u prijedlog ID PPUO moguć je u vremenu trajanja javne rasprave u prostorijama Općine Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, radnim danom u vremenu od 8.00 do 15.00 sati.
5. Javno izlaganje o prijedlogu Izmjena i dopuna Prostornog plana uređenja Općine Orehovica održat će se dana 20.11.2012. (utorak), s početkom u 11.00 sati, u vijećnici Općine Orehovica.
6. Pisana očitovanja, prijedlozi i primjedbe na prijedlog ID PPUO podnose se u pismenom obliku ili se upisuju u knjigu primjedbi izloženoj u općinskim prostorijama, do završetka javne rasprave, na adresu Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica , s napomenom „ZA JAVNU RASPRAVU O“ „ID PPUO Orehovica“.

Popis koncesijskih ugovora

Koncesija za obavljanje dimnjačarskih poslova
Koncesionar: Dimnjačarski obrt “Dimos”, Robert Zver, Poljska 39a, Strahoninec, OIB 07738501203
Trajanje ugovora: 15.01.2019. – 31.12.2028.
Iznos naknade za koncesiju: 12.050,00 kuna godišnje

Pravo na pristup informacijama temeljno je ljudsko pravo koje se štiti Ustavom RH, Europskom konvencijom o ljudskim pravima i slobodama, Konvencijom o pristupu informacijama, međunarodnim ugovorima i Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN 25/13, 85/15, 69/22 – u daljnjem tekstu: Zakon).

Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje prava na pristup informacijama fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti. Tijela javne vlasti moraju učiniti dostupnim sve informacije koje posjeduju, kojima raspolažu ili koje nadziru i obvezna su omogućiti pristup informacijama.

Povjerenik za informiranje (u daljnjem tekstu: Povjerenik) neovisno je tijelo za zaštitu prava na pristup informacijama i također je drugostupanjsko tijelo koje rješava o žalbi o ostvarivanju prava na pristup informacijama. Tijela javne vlasti dužna su surađivati s  Povjerenikom i dostavljati mu izvješće o provedbi Zakona za prethodnu godinu najkasnije do 31. siječnja. Tijelo javne vlasti obvezno je omogućiti podnositelju zahtjeva pristup informaciji najkasnije u roku od 15 dana od dana podnošenja zahtjeva.

Zakonom se određuju slučajevi kada tijela javne vlasti imaju pravo uskratiti određenu informaciju. Protiv rješenja o odbijanju zahtjeva za pristup informaciji, podnositelj zahtjeva može izjaviti žalbu Povjereniku, a protiv Rješenja Povjerenika postoji mogućnost podnošenja tužbe Visokom upravnom sudu RH. Pravo na pristup informaciji ostvaruje se podnošenjem zahtjeva tijelu javne vlasti. Na podnošenje zahtjeva korisnici prava na pristup informacijama oslobođeni su plaćanja upravnih pristojbi.

Općinsko Vijeće Općine Orehovica odlukom od 21.09.2021. godine (Klasa: 021-05/21-01/16, Urbroj: 2109/22-02-21-11) imenovalo je Općinsku načelnicu Dijanu Novak osobom ovlaštenom za davanje informacija (službenik za informiranje).

Informiranje javnosti postiže se objavljivanjem informacija iz kataloga informacija u Službenom glasniku Međimurske županije, na oglasnoj ploči, na službenoj web stranici Općine Orehovica www.orehovica.hr, prisustvovanjem predstavnika javnih glasila (lokalni listovi, radio) na sjednicama te davanjem povremenih izvješća o radu.

Službenik za informiranje Općine Orehovica
Ime i prezime: Dijana Novak
Kontakt: 040 636 040
E-mail: 
opcina@orehovica.hr

Najčešće tražene informacije:

Pitanje:

Poštovani, sukladno Zakonu o pravu na pristup informacijama, molim Vas da mi elektroničkom poštom, odnosno slanjem e-maila, dostavite sljedeće informacije:

Broj zaposlenih osoba u upravnim tijelima Vaše općine na dan 31.12.2023.
Stalni radni odnos na neodređeno vrijeme
Radni odnos na određeno vrijeme
Stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa
Ugovor o djelu
Ostali oblici zapošljavanja (koji)

S poštovanjem, N.K.

Odgovor:

Broj stalno zaposlenih osoba u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Orehovica na dan 31.12.2023.
Stalni radni odnos na neodređeno vrijeme – 3 (pročelnik, viši referent za opće i upravne poslove, referent za opće i upravne poslove te poslove Vijeća te stručni suradnik za financije i proračun)
Radni odnos na određeno vrijeme – 1  (općinski načelnik)
Stručno osposobljavanje bez zasnivanja radnog odnosa – 0
Ugovor o djelu – 1
Ostali oblici zapošljavanja  – 3 (javni radovi)

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva službeniku za informiranje Općine Orehovica na sljedeće moguće načine:

putem telefona na broj: +385 (0)40 636-040
elektroničkom poštom službeniku za informiranje: opcina@orehovica.hr na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
poštom na adresu: Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
osobno na adresu: Općina Orehovica, Čakovečka 9, 40322 Orehovica, na obrascu Zahtjev za pristup informacijama / Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije / Zahtjev za ponovnu uporabu informacija
radnim danom od 07:00 do 15:00 sati.

21. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 04.09.2012. u 19:00 h u prostorijama Općine.

Dnevni red 21. sjednice 17 kB
Zapisnik 21. sjednice 132 kB
Izvješće načelnika za razdoblje 14.06. – 03.09.2012. 48 kB
Odluke 21. sjednice 35 kB

20. svećana sjednica Vijeća Općine Orehovica – proslava Dana Općine Orehovica 2012

Izvješće 20. sjednice – Dan Općine 2012 27 kB

19. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 14.06.2012. u 20:00h u prostorijama Općine.

Zapisnik 19. sjednice 140 kB
Dnevni red 19. sjednice 19 kB
Izvješće načelnika za 19. sjednicu 33 kB
Odluke 19. sjednice 26 kB

18. sjednica Vijeća Općine Orehovica održava se 20.03.2012. u 18:00h u prostorijama Općine.

Dnevni red 18. sjednice 33 kB
Zapisnik 18. sjednice 142 kB
Odluke 18. sjednice 77 kB

Revoske Novine – broj 3

Treći broj službenog glasila Općine Orehovica – Revoske Novine

Na temelju članka 3. Odluke Općinskog vijeća Općine Orehovica o prodaji i cijeni gradilišta u zoni Križopotje u Orehovici (Službeni glasnik Međimurske županije 22/11) te članka 34. Statuta Općine Orehovica (Službeni glasnik Međimurske županije 11/09 i 10/10), Općinski načelnik Općine Orehovica raspisuje

NATJEČAJ

za prodaju nekretnina u vlasništvu Općine Orehovica putem javne licitacije

I. PREDMET NATJEČAJA:

k.o. Orehovica:

NAPOMENA: Precrtana su prodana gradilišta!

Br. Katastarska
čestica br.
Zemljišnoknjižna
čestica br.
Br. zk. uloška Površina Početna cijena
m2 kn/m2 kn ukupno
1. 1957/40 72/A/1/4/1/1/1/4/7 2569 1147 27,78 31.863,66
2. 1957/41 72/A/1/4/1/1/1/4/8 2569 1134 27,78 31.502,52
3. 1957/42 72/A/1/4/1/1/1/4/9 2569 1123 27,78 31.196,94
4. 1957/43 72/A/1/4/1/1/1/4/10 2569 1189 27,78 33.030,42
5. 1957/44 72/A/1/4/1/1/1/4/11 2569 1026 27,78 28.502,28
6. 1957/45 72/A/1/4/1/1/1/4/12 2569 999 27,78 27.752,22
7. 1957/46 72/A/1/4/1/1/1/4/13 2569 990 27,78 27.502,20
8. 1957/47 72/A/1/4/1/1/1/4/14 2569 990 27,78 27.502,20
9. 1957/48 72/A/1/4/1/1/1/4/15 2569 990 27,78 27.502,20
10. 1957/49 72/A/1/4/1/1/1/4/16 2569 990 27,78 27.502,20
11. 1957/50 72/A/1/4/1/1/1/4/17 2569 990 27,78 27.502,20
12. 1957/51 72/A/1/4/1/1/1/4/18 2569 990 27,78 27.502,20
13. 1957/52 72/A/1/4/1/1/1/4/19 2569 990 27,78 27.502,20
14. 1957/53 72/A/1/4/1/1/1/4/20 2569 1100 27,78 30.558,00
15. 1957/54 72/A/1/4/1/1/1/4/21 2569 1024 27,78 28.446,72
16. 1957/55 72/A/1/4/1/1/1/4/22 2569 1024 27,78 28.446,72
17. 1957/56 72/A/1/4/1/1/1/4/23 2569 1168 27,78 32.447,04
18. 1957/58 72/A/1/4/1/1/1/4/25 2569 1834 27,78 50.948,52
19. 1957/59 72/A/1/4/1/1/1/4/26 2569 1677 27,78 46.587,06
20. 1957/60 72/A/1/4/1/1/1/4/27 2569 1747 27,78 48.531,66
21. 1957/61 72/A/1/4/1/1/1/4/28 2569 1777 27,78 49.365,06
22. 1957/62 72/A/1/4/1/1/1/4/29 2569 1862 27,78 51.726,36
23. 1957/63 72/A/1/4/1/1/1/4/30 2569 1862 27,78 51.726,36
24. 1957/64 72/A/1/4/1/1/1/4/31 2569 1862 27,78 51.726,36
25. 1957/65 72/A/1/4/1/1/1/4/32 2569 1862 27,78 51.726,36
26. 1957/66 72/A/1/4/1/1/1/4/33 2569 1862 27,78 51.726,36
27. 1957/67 72/A/1/4/1/1/1/4/34 2569 1862 27,78 51.726,36
28. 1957/68 72/A/1/4/1/1/1/4/35 2569 1874 27,78 52.059,72
29. 1957/70 72/A/1/4/1/1/1/4/37 2569 249 27,78 6.917,22
30. 1957/71 72/A/1/4/1/1/1/4/38 2569 213 27,78 5.917,14
31. 1957/72 72/A/1/4/1/1/1/4/39 2569 220 27,78 6.111,60
32. 1957/73 72/A/1/4/1/1/1/4/40 2569 229 27,78 6.361,62
33. 1957/74 72/A/1/4/1/1/1/4/41 2569 113 27,78 3.139,14
34. 1957/75 72/A/1/4/1/1/1/4/42 2569 110 27,78 3.055,80
35. 1957/76 72/A/1/4/1/1/1/4/43 2569 232 27,78 6.444,96
36. 1957/77 72/A/1/4/1/1/1/4/44 2569 174 27,78 4.833,72
37. 1957/78 72/A/1/4/1/1/1/4/45 2569 140 27,78 3.889,20
38. 1957/79 72/A/1/4/1/1/1/4/46 2569 110 27,78 3.055,80
39. 1957/80 72/A/1/4/1/1/1/4/47 2569 40 27,78 1.111,20

Uvid u kopiju katastarskog plana moguće je obaviti na Oglasnoj ploči Općine Orehovica te na www.orehovica.hr (Prodaja gradilišta). Na zahtjev, zainteresirani mogu dobiti i primjerak kopije plana u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Orehovica.

II. UVJETI NATJEČAJA

Javna licitacija održati će se 19.03.2012. godine (ponedjeljak) u 11.00 sati, Dravska ulica poslije kućnog broja 8, Orehovica, temeljem javnog natječaja objavljenog u listu Međimurje br. 2967 od 06.03.2012.

Pravo sudjelovanja u natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe, te strane osobe ukoliko ispunjavanju zakonom predviđene uvjete za stjecanje prava vlasništva, koje su voditelju licitacije predočile dokaz o uplati jamčevine.

Ponuda se vrši po načelu viđeno – kupljeno što isključuje sve naknadne prigovore kupca.
Ponude  se podnose za svaku česticu posebno.

Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u iznosu od 5.000,00 kn po parceli na žiro-račun Općine Orehovica broj: 2392007-1860500004, otvoren kod Međimurske banke d.d., poziv na broj 7757-OIB, model 68, ili voditelju nadmetanja prije početka nadmetanja.

Nakon utvrđene početne cijene, natjecatelji ne mogu stavljati manju ponudu od 1,00 kn po m2 od početne cijene.
Nekretnina će se prodati onom natjecatelju koji je ponudio najvišu cijenu po m2.

Sukladno članku 20. Odluke Općinskog vijeća Općine Orehovica o donošenju Detaljnog plana uređenja “Križopotje” Orehovica (Službeni glasnik Međimurske županije 18/11) po dvije susjedne čestice, iste namjene, mogu se objediniti u jednu veću.

Najuspješniji natjecatelj stupa u posjed kupljene nekretnine prema dogovoru prilikom zaključivanja Ugovora o kupoprodaji.

Ukoliko prodaja ne uspije na prvoj javnoj licitaciji svaka daljnja licitacija održavati će se svakog prvog ponedjeljka u mjesecu s početkom u 12.00 sati, do konačne prodaje. Osobe zainteresirane za sudjelovanje na javnoj licitaciji dužne su najkasnije 4 dana prije održavanja licitacije pisanim putem iskazati svoj interes za sudjelovanje na licitaciji te uplatiti jamčevinu od 5.000,00 kn za pojedinu česticu. Dokaz o uplati jamčevine potrebno je dostaviti uz obavijest o interesu za sudjelovanje na licitaciji.

III. UVJETI ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Najpovoljnijom ponudom smatrati će se iznos najviše ponuđene cijene za nekretninu koja je predmet natječaja, a ne može biti niža od početne cijene nekretnine utvrđene od strane Općinskog vijeća Općine Orehovica (Odluka o prodaji i cijeni gradilišta u zoni Križopotje u Orehovici (Službeni glasnik Međimurske županije 22/11)).

IV. POVRAT JAMČEVINE

Ponuditeljima koji ne uspiju u nadmetanju vratit će se uplaćena jamčevina u roku od 15 dana od dana primitka odluke o najpovoljnijoj ponudi, ukoliko je jamčevina uplaćena na općinski žiro račun. U slučaju da je jamčevina uplaćena voditelju nadmetanja neposredno prije same licitacije, ista se vraća odmah po završetku nadmetanja.

Ponuditelj čija je ponuda utvrđena kao najpovoljnija, u slučaju odustanka od kupnje nekretnine gubi pravo na povrat jamčevine.

V. SKLAPANJE UGOVORA O KUPOPRODAJI

Sa ponuditeljem čija je ponuda prihvaćena kao najpovoljnija sklopit će se ugovor o prodaji predmetne nekretnine u roku od 8 dana od provođenja javne licitacije. Najpovoljniji ponuditelj je dužan u roku od 15 dana uplatiti na žiro račun Općine Orehovica ukupan iznos postignute cijene umanjen za iznos uplaćene jamčevine.

Porez na promet nekretnina, troškove prenamjene zemljišta te troškove oko uknjižbe prava vlasništva snosi kupac.

VI. PONIŠTENJE NATJEČAJA

Vlasnik zadržava pravo poništenja natječaja, a nije obvezan prihvatiti niti jednu pristiglu ponudu u kojem slučaju ne odgovara za eventualnu štetu ponuditelja.

VII. DODATNE INFORMACIJE

Zainteresirani ponuditelji mogu dobiti dodatne informacije u svezi nadmetanja na telefon 040/635-275 te mail opcina-orehovica@ck.t-com.hr , kao i dogovoriti razgledanje nekretnina.

Prostorni plan Križopotja 563 kB
Parcele za prodaju Križopotje.pdf 254 kB